לברון ג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס הגיעו לסיכום בנוגע לחוזה מקסימום חדש, כך לפי הדיווח שהתפרסם היום (רביעי) ב-ESPN.
על פי הדיווח, "קינג ג'יימס", שבמהלך העונה הבאה יחגוג 40, צפוי לחתום על חוזה חדש לשנתיים בסך של 104 מיליון דולר. בעוד שנה תהיה לו אופציה להתיר את החוזה, וההסכם גם יכלול סעיף האוסר על הלייקרס לבצע טרייד על לברון. פרט ללברון, רק שחקן אחד ב-NBA מחזיק בסעיף כזה בחוזהו - בראדלי ביל מפיניקס.
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
נשאר צהוב. ג'יימס
(RONALD MARTINEZ/AFP)
הצעד המדובר היה צפוי במיוחד אחרי שהלייקרס בחרו את בנו של לברון, ברוני ג'יימס, בסיבוב השני של דראפט ה-NBA האחרון (במקום ה-55). בנוסף, על פי הדיווחים לברון גם היה מעורב בבחירת המאמן החדש של הקבוצה, חברו הטוב ושחקן העבר ג'יי-ג'יי רדיק.
ג'יימס בן ה-39, שהצטרף ללייקרס בקיץ 2018 ומאז זכה איתה באליפות אחת, הוא השחקן הפעיל המבוגר ביותר ב-NBA. בעונה שחלפה הוא העמיד ממוצעים של 25.7 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-8.3 אסיסטים ב-35 דקות. הוא נבחר לחמישיית העונה השלישית, ובכך האריך את הרצף של להיכלל באחת מחמישיות העונה ל-20 שנה.
2 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס עם לברון
ברוני ג'יימס עם לברון
האיחוד הרשמי מתקרב. גיימס וברוני
(Alex Bierens de Haan / AFP)
הלייקרס ניצחו בעונה שחלפה ב-47 משחקים ועלו לפלייאוף רק דרך הפלייאין אחרי שסיימו במקום השביעי במערב, ואז הודחו בסיבוב הראשון על ידי דנבר. יחד עם זאת, ג'יימס כנראה עדיין מאמין שאפשר ליצור בלוס אנג'לס קבוצה שתרוץ לאליפות כבר בעונה הבאה.
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
(באדיבות ONE)