ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי ת"א מול פנאתינייקוס נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור החמישי ביורוליג מונאקו הנחילה לאולימפיאקוס הפסד בכורה העונה כשניצחה אותה בחוץ. בלאט, זוסמן ואלבה רשמו הפסד שני ברציפות, בעוד ים מדר קלע 5 נקודות בניצחון פרטיזן בלגרד.
ריאל מדריד - וירטוס בולוניה 95:92 | הפתעה במדריד, כאשר הקבוצה של סרג'יו סקאריולו יצאה עם ניצחון חוץ גדול, שהשווה את מאזנה לזה של הבלאנקוס – שירדו למאזן שלילי (3:2). המארחת הוליכה בסיום המחצית הראשונה, אך וירטוס עלתה אחרת לרבע השלישי ונטלה את היתרון. הלחץ עבר לשחקנים של צ'וס מתאו, שלמרות ערב גדול של גבריאל דק (28) ואדי טבארס (13 ו-10) לא הצליחה למחוק את היתרון של האיטלקים, אותם הובילו איפה לונדברג (18) ואיסמאל באקו (16). ריאל עם הפסד שני מתוך שלושה משחקי בית, והפסד לשלישי בחמישה מחזורי יורוליג.
2 צפייה בגלריה
שחקן וירטוס בולוניה דניאל האקט
שחקן וירטוס בולוניה דניאל האקט
ניצחון חוץ גדול לוירטוס בולוניה. דניאל האקט
(EPA)
אולימפיאקוס – מונאקו 81:76 | המארחת עם הפסד ראשון העונה ביורוליג, וזה קורה דווקא באולמה הביתי. אולימפיאקוס הוליכה במחצית, אך מונאקו השתלטה על המשחק ברבע שלישי נהדר. אלי אוקובו (23 נקודות) ומייק ג'יימס (20, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) היו גדולים על החבורה של ברצוקאס, אצלם 15 נקודות של שאקיל מקיסיק ועוד 13 של וזנקוב לא הספיקו. הצרפתים עם ניצחון גדול משתווים במאזנם לאולימפיאקוס.
2 צפייה בגלריה
שחקן מונאקו אלי אוקובו
שחקן מונאקו אלי אוקובו
ניצחון חוץ גדול למונאקו. אוקובו
(EPA)
ולנסיה - אלבה ברלין 73:87 | לאחר פתיחה נהדרת של שלושה ניצחונות וללא הפסדים, הגרמנים עם הפסד שני ברציפות ונראה שמעט מאבדים מהמומנטום. גם תמיר בלאט ויובל זוסמן רשמו משחק רגוע, ולאחר שקלעו 30 נקודות משותפות נגד אנאדולו אפס, הפעם הסתפקו צמד הישראלים ב-6 כ"א, כאשר בלאט סבל מערב בינוני של 5 איבודים על 3 אסיסטים. כריס ג'ונס היה איש המשחק של ולנסיה עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים והמארחת עם ניצחונה השני העונה ביורוליג.
פרטיזן בלגרד – ז'לגיריס קובנה 76:87 | הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' עם ניצחון שני ברציפות ונראה כי הסרבים נכנסים לקצב. לאחר רבע ראשון צמוד אשר בסיומו האורחת אפילו הובילה, לחצה פרטיזן על הדוושה והשתלטה על המשחק. למרות שהליטאים חזרו לעניינים ברבע השלישי, פרטיזן ידעה לנצל את האנרגיות של הקהל הביתי בדרך לניצחון. קווין פאנתר הוליך את קלעי המנצחת עם 26 נקודות, ים מדר שותף 22 דקות וקלע 5 נקודות.