רגע לפני ש-WNBA יוצאת לפגרה לכבוד האולימפיאדה: קייטלין קלארק שברה הלילה (בין רביעי לחמישי) שיא היסטורי בליגה.
קלארק שברה את שיא האסיסטים בליגה בכל הזמנים עם 19 כאלה. היא שברה את השיא שנקבע ע"י קורטני ונדרסלו ב-2020 (18). קלארק קלעה גם 24 נקודות באחוזים נהדרים מהשדה (10 מ-19). בסך הכל היה אחראית ל-66 נקודות של הקבוצה, עקפה את דיאנה טורסי שעשתה 65 נקודות ב-2006. לצערה של קלארק, המאמץ האדיר שהשקיעה לא עזר לקבוצתה לנצח. ואינדיאנה פיבר הפסידה 101:93 לדאלאס ווינגס. קלארק היה הרוקי השנייה בתולדות הליגה שאחראית ל-50 נקודות, אחרי שקנדיס פארקר עשתה זאת ב-2008. כאמור, הליגה יוצאת לפגרה בשל המשחקים האולימפיים, אולם קלארק לא זומנה לסגל נבחרת ארה"ב, במה שיצר סערה לא קטנה במדינה.
2 צפייה בגלריה
קייטלין קלארק
קייטלין קלארק
קבעה שיא מדהים. קייטלין קלארק
(צילום: AP Photo/Tony Gutierrez)
2 צפייה בגלריה
קייטלין קלארק
קייטלין קלארק
אבל זה לא עזר לקבוצתה לנצח
(צילום: AP Photo/Tony Gutierrez)
קייטלין קלארק היא גם הרוקי הראשונה שרושמת משחק שלישי עם יותר מ-20 נקודות ו-10 אסיסטים, דבר שלא קרה מאז 2009. היא גם השחקנית השנייה בהיסטוריה שקולעת יותר מ-20 נקודות יחד עם יותר מ-15 אסיסטים. היא בדרך לשבור את שיא האסיסטים של רוקיז בליגה. יש לה 213 בעוד השיא עומד על 225. ההתחלה של קלארק ב-WNBA לא הייתה פשוטה, אבל כעת היא מתחילה לממש את הציפיות האדירות שהיו ממנה.
"היא מדהימה, פשוט מדהימה", אמרה עליה המאמנה שלה כריסטי סידס, "יש לה יכולה לראות דברים על המגרש שאף אחת לא רואת. היא הולכת ומשתפרת ככל שהזמן עובר".