פילדלפיה סיקסרס הודחה אמש מהפלייאוף כבר בחצי גמר המזרח אחרי שהפסידה במשחק השביעי לבוסטון סלטיקס. אבל פילי לא סתם הפסידה, היא הובסה 112:88 ופשוט קרסה. ג'ואל אמביד היה חלש עם 15 נקודות, אבל מי שהיה חלש אפילו יותר הוא חברו לקבוצה ומי שאמור להיות הכינור השני, ג'יימס הארדן, שקלע רק 9 נקודות.
סטיבן איי סמית', אחד הפרשנים הבכירים של ESPN, לא חסך בביקורת על הגארד: "הוא היה איום ונורא. הוא צריך לגלח את הזקן שלו כדי להסתיר את הזהות שלו. אני חושב שיהיה לו קשה ללכת ברחוב בפילדלפיה. זה עד כדי כך נורא".
2 צפייה בגלריה
הארדן
הארדן
הארדן והזקן
(צילום: Maddie Meyer / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
2 צפייה בגלריה
אמביד והארדן
אמביד והארדן
אמביד והארדן. ייפרדו בקיץ?
(צילום: Adam Glanzman/Getty Images/AFP )
"הוא היה גרוע מאוד. הוא זרק בלי הכרה ולא הפסיק להחטיא. הוא שחקן מצוין, אבל במשחק 7 הוא לא הופיע ויזכרו לו את זה הרבה זמן. אני חושב שדריל מורי, הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, יפוטר אם הוא יחשוב להחתים את הארדן על חוזה חדש. המאמן דוק ריברס כנראה סיים את תפקידו בעקבות ההפסד", אמר סמית'.
להארדן יש אופציה משלו להישאר בפילי, אבל ב-ESPN מדווחים כי הוא "רציני מאוד" ברצון שלו לחזור ליוסטון, שם היה בשיאו ונבחר ל-MVP של הליגה ב-2018. הכתב אדריאן ווז'נרובסקי אמר: "הרוקטס רוצים להיות טובים יותר בעונה הבאה והם מתכוונים לרדוף אחרי הארדן בקיץ. זה יעד מאוד נוח בשבילו כי יש לו שם משפחה. הוא מכיר את ההנהלה ואת כל האירגון. הוא מאוד רציני בקשר לחזרה. יוסטון תרצה להביא אותו גם אם תזכה במקום הראשון בהגרלת הדראפט ותוכל לבחור את ויקטור וומבניאמה".