לברון ג'יימס ויאניס אנדטוקומבו נבחרו הלילה (בין חמישי לשישי) לקפטנים של משחק האולסטאר שייערך השנה בתאריך 19 בפברואר ביוטה.
ג'יימס ישווה את שיא ההופעות של קארים עבדול ג'אבר באולסטאר עם ההופעה ה-19 שלו, והעונה הוא אמור לעקוף את קארים גם במספר הנקודות ולהפוך למלך סלי הליגה בכל הזמנים. לברון נבחר לקפטן בכל שש השנים מאז שפורמט האולסטאר שונה, ועד כה הקבוצה שלו לא הפסידה. העונה הוא העמיד ממוצעים של 29.7 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-7.0 אסיסטים בגיל 38. מהמערב נבחרו גם לוקה דונצ'יץ', ניקולה יוקיץ', זאיון וויליאמסון וכמובן סטף קרי.
1 צפייה בגלריה
לברון שומר על יאניס
לברון שומר על יאניס
לברון שומר על יאניס. נתראה באולסטאר
(צילום: רויטרס)
אנדטוקומבו יהיה הקפטן בפעם השלישית בקריירה, אחרי שנבחר ב-2019 וב-2020, הוא יהיה באולסטאר עונה שביעית ברציפות. העונה הוא העמיד ממוצעים של 31.0 נקודות, 12.0 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים. מהמזרח נבחרו גם קווין דוראנט, קיירי ארווינג, ג'ייסון טייטום ודונובן מיצ'ל. כאשר קווין דוראנט נמצא בספק למשחק בשל פציעתו בחמישי הבא המאמנים ייבחרו את המחליפים. העונה, הדראפט ייערך ממש לפני פתיחת המשחק כך שכמעט עד השריקה השחקנים לא יידעו איפה הם משחקים.
קיירי ארווינג נבחר לאולסטאר למרות סערת ההתבטאויות האנטישמיות שלו, שעלו לו העונה בהשעייה ובקנסות. כוכב ברוקלין נטס אמר: "אני מודה לאוהדים על הבחירה ומקווה לתת להם הצגה. אני רוצה לתת להמשיך לתת ליכולת שלי על המגרש לדבר בעד עצמה".