לוס אנג'לס לייקרס שוב הפסידה - והלילה (בין רביעי לחמישי) סקרמנטו קינגס חגגה עליה עם 120:134 ביתי. הפסד שלישי ללייקרס בחמשת המשחקים האחרונים, והיא נמצאת במקום ה-13 במערב עם מאזן שלילי (18:13).
זה קורה למרות שלברון ג'יימס נמצא בכושר מצוין ובכל חמשת המשחקים האחרונים קלע מעל 30 נקודות, וממשיך להתקרב לתואר מלך הסלים של כל הזמנים ב-NBA. הלילה רשם ג'יימס 31 נקודות, 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. די מדהים עבור שחקן שיחגוג בשבוע הבא 38. "אני תמיד מוכן לעבודה", אמר לברון אחרי המשחק, "אני תמיד מוכן להנהיג את הקבוצה, ואמשיך לעשות את זה כל עוד אני על המגרש". לברון התייחס לכך שהוא ערך את הבכורה שלו לפני 20 שנה במגרש של סקרמנטו: "יש לסקרמנטו פינה חמה בלב שלי, היא הייתה חלק מהמסע שלי בליגה".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
בדרך לעוד דאנק
(צילום: AP)
"לברון זה לברון", אמר מאמן הלייקרס דרווין האם, "הוא תמיד יהיה שם בשבילנו. אבל הוא צריך עזרה מהקבוצה. אנחנו צריכים לצבור ביטחון כקבוצה ולא כיחידים. אנחנו חייבים להיות טובים יותר אם אנחנו רוצים להגיע העונה לפלייאוף. אנחנו חייבים למצוא דרך לשפר את המשחק שלנו ולהיות יותר תחרותיים, זה ידרוש מאיתנו עוד מאמץ. כבר שיחקנו כדורסל טוב בעבר".
האם התייחס לפציעה של אנתוני דייויס, שתשבית את הכוכב לחודש לפחות: "אנחנו עוד מתבלטים לגבי תהליך ההחלמה שלו ומה צריך לעשות. נדע בעוד כמה ימים. נצטרך להיות זהירים לגבי זה".
מלבד לברון, כוכב הערב היה שחקן סקרמנטו דמונטוס סאבוניס שרשם טריפל דאבל עם 13 נקודות, 21 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. הטריפל דאבל השני שלו העונה. "הוא משחק מדהים העונה, אפילו אם הוא לא עולה בחמישייה", אמר עליו המאמן מייק בראון, "הוא לוקח ריבאונדים בקלות מדהימה". גם לברון החמיא לו: "הוא משחק מצוין, ומרווח את המשחק עבור הקבוצה שלו. יש לו גם שחקנים מצוינים סביבו שעוזרים לו, סקרמנטו היא קבוצה מאוד דינמית ומהירה".