מינסוטה לא הולכת לשום מקום. הטימברוולבס השיגו הלילה (בין שלישי לרביעי) את ניצחונם הראשון בגמר המערב כשגברו 100:105 בחוץ על דאלאס במשחק מספר 4 וצימקו ל-3:1 בסדרה. כעת, הסדרה תחזור למינסוטה למשחק החמישי, והחבורה של כריס פינץ' תקווה להשיג עוד ניצחון, אולי בדרך להיות הקבוצה הראשונה אי פעם בתולדות פלייאוף ה-NBA שחוזרת מ-3:0 ל-3:4.
אנתוני אדוארדס סיפק הופעת ענק וסיים עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ובניגוד למשחקים הקודמים היה שם במאני טיים - ובענק. גם קארל אנתוני טאונס סיפק הצגה גדולה, במיוחד במחצית השנייה, וגם טריפל דאבל של לוקה דונצ'יץ' לא עזר למאבריקס.
3 צפייה בגלריה
שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס
שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס
הצגה. אנתוני אדוארדס
(Tim Heitman/AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס
שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס
משחקו הטוב בסדרה. קארל אנתוני טאונס
(Tim Heitman/AFP)
הפתיחה הייתה כולה של מינסוטה, שעלתה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון. עם זאת, דאלאס לא נבהלה ונצמדה ליריבתה בזכות רבע שני מצוין בדרך ל-49:49 במחצית. הוולבס שוב נטלו את השליטה, ולמרות שהמאבריקס הצליחו לעלות ליתרון למשך זמן קצר ברגע המכריע, שלשות גדולות של טאונס ויכולת אדירה של אדוארדס - כולל סל קלאץ' בחצי הדקה האחרונה - הבטיחה שהניצחון יהיה בצד של האורחת.
דונצ'יץ', שקלע 17 נקודות במחצית הראשונה, מעט נעלם במחצית השנייה, אך במאני טיים חזר להיות לוקה שכולם מכירים עם מהלכים גדולים - כולל סחיטת עבירה מטאונס (שהייתה השישית של הסנטר של הוולבס) בזריקה מעבר לקשת ושלשה גדולה בנוסף לעבירה שעשה עליו אדוארדס שהורידה ל-103:100. על אף זאת, כאמור, זה לא הספיק למארחת, שקיבלה ערב רגוע יחסית מקיירי ארווינג (16 נקודות, 6 מ-18 מהשדה).
כאמור, מלבד 29 הנקודות של אדוארדס, טאונס סיפק את המשחק הטוב ביותר שלו בסדרה וסיים עם 25 נקודות (9 מ-13 מהשדה, 4 מ-5 מ-3). מייק קונלי הוסיף 14 ו-7 אסיסטים, רודי גובר סיים עם דאבל דאבל של 13 ו-10 ריבאונדים וג'יידן מקדניאלס תרם 10 נקודות למנצחת.
3 צפייה בגלריה
שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
טריפל דאבל שלו לא הספיק לדאלאס. לוקה דונצ'יץ'
(EPA/ADAM DAVIS)
אצל דאלאס לוקה סיים עם 28 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, קיירי כאמור סיים עם 16, ג'יידן הארדי תרם 13 מהספסל, דניאל גאפורד הוסיף 12 נקודות (6 מ-6 מהשדה) ו-8 ריבאונדים ופי. ג'יי וושינגטון קלע 10.
הסדרה תחזור כאמור למינסוטה משחק מספר 5 שיתקיים בלילה שבין חמישי לשישי.
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
(הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם)