עונת המלפפונים ב-NBA יצאה הלילה (בין שלישי לרביעי) רשמית לדרך עם עסקת ענק, במרכזה יעבור כוכב ברוקלין נטס מיקל ברידג'ס ליריבה העירונית, ניו יורק ניקס, תמורת מספר עצום של בחירות סיבוב ראשון בדראפט.
למעשה, מדובר בארבע בחירות סיבוב ראשון לא מוגנות ב-2025, 2027, 2029 ו-2031, בחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2025, בחירת סיבוב שני ב-2025 ואפשרות להחלפת בחירות ב-2028. בנוסף, בויאן בוגדנוביץ' יעשה את הדרך ההפוכה מניו יורק לברוקלין.
2 צפייה בגלריה
ברידג'ס
ברידג'ס
מגיע ליריבה העירונית. ברידג'ס
(צילום: AP Photo/Mary Altaffer)
המטרה של הניקס הייתה כמובן לצרף שחקן בכיר במטרה להוריד עומס מהכתפיים של ג'יילן ברנסון. וברידג'ס הוא בדיוק כזה: הפורוורד סיים את העונה שעברה עם ממוצעים של 19.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים, וכעת יחבור לשלושת חבריו מימיו במכללת וילאנובה: ג'וש הארט, דונטה דיווינצ'נזו וכמובן ברנסון.
הניקס מתכוונים בכל מקרה להחתים על חוזה חדש את או.ג'י אננובי, שהגיע באמצע העונה שעברה והפך לבורג מרכזי בקבוצה שהודחה רק בחצי גמר המזרח לאינדיאנה. מי שעלול לעזוב הוא הסנטר אייזאה הרטנסטיין, שדווקא הראה ניצוצות בפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
יוסטון ממתינה, דוראנט
(Isaiah J. Downing/Reuters)
ואם זה לא מספיק, אולי העסקה הנוכחית תוליד אחת ענקית אחרת? מתברר שיוסטון תקבל בעסקה נפרדת חלק מהבחירות העתידיות של הנטס. מדובר בבחירת סיבוב ראשון ב-2026 ובאפשרות להחלפת בחירות בסיבוב הראשון בדראפט 2025.
על-פי הכתב הבכיר של ESPN, אדריאן ווז'נראוסקי, בבחירות הללו, הרוקטס ינסו לפתות את פיניקס להעביר בטרייד את קווין דוראנט. הסאנס הצהירו עוד במהלך הפלייאוף שהם מעוניינים להשאיר את דוראנט, אבל יוסטון - לפי ווז' - מתכוונת "ללכת עליו בכל הכוח".
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)