נייקי סיימה את החוזה שלה עם קיירי ארווינג, חודש אחרי שהודיעה כי יחסיה איתו מושעים, כך הודיע הערב (ב') דובר החברה. לכוכב ברוקלין יש את אחת הנעליים הנמכרות ביותר ב-NBA בקרב מעריצים, והוא צפוי לחפש ספונסר חדש.
סערת קיירי ארווינג:
כבר בחודש שעבר נייקי הודיעה שהיא לא תשיק את המהדורה האחרונה של הנעליים הממותגות שלו, "קיירי 8", זאת בעקבות הציוץ שלו שקידם סרט אנטישמי והסערה שהגיעה לאחר מכן.
1 צפייה בגלריה
קיירי
קיירי
קיירי ארווינג
(צילום: AP)
בהצהרה של "נייקי" נכתב אז: "אנחנו מאמינים שאין מקום לדברי שטנה ואנחנו מגנים כל צורה של אנטישמיות. אנחנו עצובים ומאוכזבים מאוד מהמצב וההשפעה שלו על כולם".
מאז הספיק קיירי להתנצל על דבריו. "אני לא אנטישמי ולא קרוב לזה", הוא אמר לתקשורת בארה"ב. "אין לי שנאה בלב לעם היהודי או לכל אחד שמזדהה כיהודי. היה קשה לשבת בבית עם המשפחה, לראות את כל זה קורה ולענות על שאלות. אני יודע מי אני ומה אני מייצג. אני לא מודל לחיקוי של אף אחד, אבל אני בן אדם אנושי. אני רוצה לעשות שינוי. אני מצטער, ולא רק בפני העם היהודי - אלא גם בפני משפחתי".
העונה שותף הגארד ב-17 משחקים, בהם הוא רושם 24.4 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים לערב. הנטס מדורגים במקום ה-8 במזרח עם מאזן של 12:13.