השם המרכזי בטרייד הגדול של הקיץ, קארל אנתוני טאונס, ערך הלילה (בין רביעי לחמישי) את הופעת הבכורה שלו באולמה הביתי של קבוצתו החדשה, ניו יורק ניקס, ועורר לא מעט תקוות אצל האוהדים במדיסון סקוור גארדן. הסנטר שהגיע ממינסוטה קלע 25 נקודות לצד 12 ריבאונדים והוביל את המקומיים ל-74:117 קליל על וושינגטון וויזארדס ומאזן מושלם עד כה בטרום העונה (0:2).
אומנם האחוזים של טאונס מהשדה לא היו גבוהים (8 מ-27), אך זה היה בהחלט ניתן להבנה. גם כוכבה של הניקס בשנתיים האחרונות, ג'יילן ברנסון, הצטיין עם 23 נקודות (9 מ-14 מהשדה), כאשר גם מיקאל בריג'ס (16, 5 ריבאונדים, 3 חטיפות) נראה נהדר.
3 צפייה בגלריה
שחקן ניו יורק ניקס קארל אנתוני טאונס
שחקן ניו יורק ניקס קארל אנתוני טאונס
הצית את הדמיון של אוהדי הניקס. קארל אנתוני טאונס
(Evan Bernstein / AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס באדי הילד
שחקן גולדן סטייט ווריורס באדי הילד
הוליך את גולדן סטייט לניצחון. באדי הילד
(AP Photo/Randall Benton)
3 צפייה בגלריה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
עוד צריך להסיר חלודה. ויקטור וומבניאמה
(Daniel Dunn/Reuters)
בצד השני, וושינגטון קיבלה הופעה חלשה מכוכבה קייל קוזמה (3 נקודות בלבד), אך ראתה לא מעט דברים טובים מאלכס סאר, שנבחר במקום השני בדראפט. הצרפתי הצעיר סיים עם 12 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות. קורי קיספרט וקיישון ג'ורג' הוליכו את קלעי המפסידה עם 14 נקודות כל אחד.
גולדן סטייט ממשיכה להתרגל לחיים ללא קליי תומפסון, ושמרה גם היא על המאזן המושלם בתקופת ההכנה. הווריורס ניצחו 112:122 את סקרמנטו, הרבה בזכות הופעה מצוינת של באדי הילד (22 נקודות 6 מ-7 מעבר לקשת). סטף קרי סיים עם 13 נקודות ב-16 דקות בלבד על הפרקט. בצד השני, דמאר דרוזן סיים הופעת בכורה טובה עם 15 נקודות ב-15 דקות (7 מ-7 מהשדה).
מי שרשמה את ניצחונה הראשון בתקופת ההכנה היא סן אנטוניו, שניצחה 97:107 את אורלנדו. ויקטור וומבניאמה, שלא שיחק במשחק טרום העונה הראשון, סיפק הופעה בינונית כשסיים עם 11 נקודות באחוזים רעים (4 מ-20 מהשדה) לצד 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות ו-4 איבודים. גם כריס פול הוותיק שיחק לראשונה במדי הספרס וסיים עם 5 נקודות ו-3 אסיסטים. מי שהוליך את קלעי המנצחת היה הרוקי סטפון קאסל, שקלע 17 נקודות.
במשחק נוסף, יוסטון ניצחה 113:122 את אוקלהומה סיטי ת'אנדר הודות ל-17 נקודות ו-9 ריבאונדים של אלפרן שנגון ו-15 נקודות של דילון ברוקס. בצד השני, שיי גילג'ס אלכסנדר וג'יילן וויליאמס קלעו 15 נקודות כל אחד.