בשורה נהדרת לסטיב קר. ג'ואל אמביד, ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA ואחד הכוכבים הגדולים בליגה הטובה בעולם, בחר לייצג את נבחרת ארה"ב בטורניר האולימפי שיתקיים בקיץ הבא בפריז. סנטר פילדלפיה סיקסרס התלבט במשך תקופה ארוכה האם לייצג את נבחרת צרפת או מולדתו קמרון, אך בסופו של דבר בחר בארה"ב, וינסה לעזור לה לשקם את המוניטין שלה לאחר הכישלון במונדובאסקט האחרון.
נראה כי באולימפיאדה הקרוב לארה"ב יהיה סגל עתיר כוכבים, לאחר שגם קווין דוראנט הודיע על כוונתו לייצג את הנבחרת האמריקאית. כמו כן, גם סטף קרי, אנתוני דייויס וג'ייסון טייטום צפויים להגיע, זאת לאחר שלברון ג'יימס, קוואי לנארד ודמיאן לילארד הביעו את רצונם לשחק בפריז. אם רק חצי מהשמות הנ"ל יגיעו, לא נראה כי יש נבחרת שתוכל לעצור את האמריקאים בדרך למדליית הזהב.
1 צפייה בגלריה
אמביד
אמביד
חיזוק משמעותי לנבחרת ארה"ב. אמביד
(צילום: Adam Glanzman / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
כאמור, באליפות העולם האחרונה שנערכה ביפן, אינדונזיה והפיליפינים רשמה ארה"ב כישלון נוסף, כששוב לא הצליחה לזכות במדליה. האמריקאים הגיעו עם סגל שכלל בעיקר שחקנים צעירים והפסידו בחצי הגמר לנבחרת גרמניה - שזכתה בסופו של דבר בזהב. בקרב על מדליית הארד הפסידה החבורה של סטיב קר בהארכה לקנדה ולא הצליחה להגיע לפודיום בפעם השנייה ברציפות, לאחר שסיימה במקום השביעי בלבד באליפות שנערכה ב2019 בסין.
בנוסף לבחירתו לשחקן המצטיין, ג'ואל אמביד סיים גם כמלך הסלים של העונה הסדירה. הסנטר קלע 33.1 נקודות בממוצע למשחק (54.8 אחוז מהשדה, 85.7 אחוז מהעונשין), והוסיף 8.4 ריבאונדים ו-1.7 חסימות.