זה היה עוד ערב קשה עבור דני אבדיה. הישראלי איבד הלילה (בין שני לשלישי) את מקומו בחמישייה לראשונה העונה, בהמשך ישיר לסדרת החינוך שקיבל במשחק הקודם מול בוסטון, וסיים ללא נקודות בהפסד הביתי של וושינגטון (4:3) לפילדלפיה (4:4), 118:111, משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לוויזארדס. ב-17 דקות מהספסל אבדיה לקח זריקה אחת שלא נכנסה ותרם 2 אסיסטים, חסימה וריבאונד.
המאמן ווס אנסלד הבהיר אחרי ההפסד לסלטיקס כי לא היה מרוצה מצורת המשחק של אבדיה, ובחר לפתוח הפעם על חשבונו עם אנתוני גיל, שעשה עבודה טובה מאוד. כאשר אבדיה עלה לשחק, הוא הופקד בדקות רבות על ג'יימס הארדן, משימה לא פשוטה, ולא היה מעורב מספיק בהתקפה. במהלך הראשון הארדן קלע עליו שלשה פלוס עבירה, והישראלי עבד קשה כדי להרחיק אותו בזמן שהרבע הראשון הסתיים ב-28:30 לפילדלפיה. האורחת הסתדרה יפה גם בלי ג'ואל אמביד החולה, בערב בו גילתה כי איבדה שתי בחירות דראפט כעונש על כך שהחלה הקיץ במגעים עם פי-ג'יי טאקר ודנואל האוס באופן לא חוקי.
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
עוד ערב קשה. אבדיה
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
הארדן מעל כולם, כולל אבדיה
הארדן מעל כולם, כולל אבדיה
הארדן מעל כולם, אבדיה מבין לבד
(צילום: EPA)
הרבע השני המשיך את המשחק הצמוד, אך הכניסה השנייה של אבדיה למשחק הייתה טובה יותר. הוא הצליח להוציא את הארדן מהמשחק, ובמהלך אחד גם חסם את הסופרסטאר. רגע השיא שלו היה באסיסט להטבעה של גיל, בדרך ל-52:52 בהפסקה.
פילי פתחה את המחצית השנייה ב-0:7 ולאחר מכן כבר לא איבדה את השליטה. בפעם השנייה ברציפות קריסטפס פורזינגיס היה כמעט היחיד שתיפקד בהתקפה בזמן שבראדלי ביל נכנס לעניינים באיטיות וקייל קוזמה לא פגע, והכוכב העולה טייריס מקסי, שנמצא בכושר מדהים, דאג להגדיל את היתרון עוד ועוד. אבדיה חזר לקראת סוף הרבע, אך שוב לא הצליח לתפוס קצב, התקשה בהגנה מול טוביאס האריס וביצע עבירות, בזמן שהסיקסרס פתחו פער דו ספרתי מול החמישייה השנייה החלשה, 73:86. אבדיה עוד שיחק 3 דקות בתחילת הרבע האחרון לפני שירד מתוסכל לספסל.
4 צפייה בגלריה
מקסי בדרך לעוד שתי נקודות קלות
מקסי בדרך לעוד שתי נקודות קלות
מקסי בדרך לעוד שתי נקודות קלות
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
הארדן מול אבדיה
הארדן מול אבדיה
אבדיה ממוקד מטרה מול הארדן
(צילום: רויטרס)
פורזינגיס הוביל את וושינגטון עם 32 נקודות, ביל סיים עם 20 ומונטה מוריס קלע 19- כשקוזמה שוב נתקע על 9 כמו מול בוסטון. מקסי קלע 28 לפילי, בעוד הארדן חיבר ל-23 הנקודות שלו גם 17 אסיסטים.