גם האתרים והבלוגים השונים ברחבי ארה"ב זיהו את זה. כשאתה משחק בקבוצה שכמעט כל הזמן מפסידה - כמו וושינגטון למשל - הממוצעים האישיים הם דבר שכנראה יותר מעניין לדבר עליו.
ולכן, אחרי המחמאות הגדולות שקיבל בנובמבר לאור יכולתו האישית, דני אבדיה לומד להסתגל בימים אלה גם לצד השני של המטבע. עיסוק בירידה ביכולתו מתחילת דצמבר. המספרים, כאמור, מספרים את הסיפור.
3 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
משחק נוסף עם כמות נקודות חד-ספרתית. אבדיה
(צילום: AP Photo/Matt Slocum)
אבדיה רשם הלילה בהפסד ה-22 מ-26 משחקים של הוויזארדס העונה - 143:131 בסקרמנטו - ערב נוסף עם כמות נקודות חד-ספרתית (9) ביום קליעה פושר למדי: 3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש ו-2 מ-4 מהקו. הוא הוסיף 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחטיפה ב-23 דקות - הכמות הנמוכה ביותר שלו בשבועיים האחרונים. וזה כנראה אומר לא מעט.
בכלל, כמות הדקות ירדה בדצמבר (27.1) לעומת החודש שעבר (27.1). כמו גם גם ממוצע הנקודות (9.1 לעומת 13.1), האחוזים מהשדה (40.4 לעומת 54.9) ובעיקר אלו מחוץ לקשת (17.6 לעומת 38.6). בבלוג "BulletsForever" הודו כי אבדיה "הוא האכזבה הכי גדולה של התקופה האחרונה. הוא מתקשה בהתקפה, וזה משפיע גם על ההגנה שלו".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
המשחקים ירדו בחודש דצמבר. אבדיה, הלילה מול סקרמנטו
(צילום: AP Photo/Randall Benton)
אבדיה לא יציל את המולדת, בטח לא בעונה כזו של הוויזארדס, אבל נראה שמשהו בחודש האחרון לא מתחבר. "חוסר המוכנות של אבדיה לזרוק לסל היא בעיה עבור ההתקפה של וושינגטון", ציינו בפודקאסט "SoWizards". ב"אתלטיק" ביקשו מאוהדי הקבוצה בעיקר לסבול בשקט: "ברור שוושינגטון רחוקה שנים רבות מרגע בו היא תוכל לראות בעצמה כקבוצה שיכולה להתמודד על משהו".
בכל מקרה, ב"אתלטיק" הדגישו כי אבדיה הולך להישאר שחקן מוביל בקבוצה: "גם דני וגם קורי קיספרט יישארו שחקנים משמעותיים בשנים הבאות. הם העתיד של הוויזארדס".
הלילה מול הקינגס, וושינגטון הוליכה ברבע הראשון (27:31) ונראתה נהדר עד אמצע השני לפני קרסה. באמצע הרבע השלישי סקרמנטו כבר שייטה לפלוס 22 - והגארבג'-טיים החל מוקדם מהצפוי. "חשבתי שהתחלנו ממש טוב", אמר מאמן הוויזארדס, ווס אונסלד ג'וניור בסיום. "16 עד 18 הדקות הראשונות היו די טובות. הם הקשיחו את הפיזיות, אנחנו החטאנו כמה זריקות וזה שיבש את משחק ההתקפה שלנו".
ג'ורדן פול סיפק 28 (כולל 8 מ-13 לשלוש, שיא קריירה) אצל הוויזארדס, שינסו להתאושש מחרתיים אצל פורטלנד. קייל קוזמה הוסיף 27 וטיוס ג'ונס 16."בערב כזה, יש כמה נקודות טובות גם", הוסיף אנסלד ג'וניור. "לג'ורדן היה לילה מאוד יעיל. וקוז הצליח להתעלות במחצית השנייה. אז היו כמה נקודות אור".