לברון ג'יימס הצהיר במספר מקרים כי אחד החלומות שעוד נותרו לו הוא לשתף פעולה עם בנו. הלילה (בין חמישי לשישי) המטרה הזו של קינג ג'יימס הושגה כאשר לוס אנג'לס לייקרס בחרה את בנו, ברוני, במקום ה-55 בדראפט. מדובר במקרה ראשון אי-פעם בתולדות ה-NBA שאב ובנו ישתפו פעולה באותה קבוצה. מדובר במהלך שיבטיח את הישארותו של לברון בלייקרס עד סיום הקריירה.
לילה אחרי שקבוצות הליגה בחרו בסיבוב הראשון בדראפט, הלילה נערך הסיבוב השני, כאשר זהות הקבוצה שתבחר בברוני עמדה במוקד. בנוסף ללייקרס, עלתה האפשרות שדאלאס תבחר בבנו של לברון על מנת לגרום לאביו לרצות להגיע לטקסס כדי להתאחד עם ברוני, אך בסופו של דבר השניים, כאמור, ישתפו פעולה בקריפטו. קום ארנה.
1 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס עם לברון
ברוני ג'יימס עם לברון
לראשונה בתולדות ה-NBA. - אב ובנו ישתפו פעולה באותה קבוצה. ברוני ג'יימס עם לברון
(Alex Bierens de Haan / AFP)
ברוני ג'יימס מתרגש כששמו מוכרז
לאחר ההכרזה על בחירתו, ברוני פרץ בדמעות וכך גם אמו שישבה לצדו. מג'יק ג'ונסון, אחד מגדולי השחקנים בתולדות הלייקרס וה-NBA בכלל אמר לאחר ההכרזה: "ברכות לברוני על הבחירה בדראפט. זהו רגע היסטורי. צפייה בברוני במדי הלייקרס במהלך ליגת הקיץ בלאס וגאס תהיה בגדר חובה".
בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר לשעבר של גולדן סטייט ווריורס ואחד האדריכלים של השושלת הגדולה של הקבוצה, התארח כפרשן באולפן של ESPN וסיפר כי סוכנו של ברוני, ריץ' פול, דיבר עם כל הקבוצות שבחרו לפני הלייקרס והזהיר אותן כי אם יבחרו בברוני, הוא לא ישחק אצלן ויעבור לליגה האוסטרלית.
ברוני ג'יימס, בן 19, שיחק בעונה שעברה במכללת דרום קרוליינה. הוא שותף ב-25 משחקים מתוכם פתח בשישה, וממוצעיו עמדו על 4.8 נקודות למשחק לצד 2.8 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. לפני פחות משנה, ב-24 ביולי 2023, התמוטט ברוני במהלך אימון של מכללתו במה שהתברר כדום לב. לאחר שדובר על אפשרות כי לא ימשיך לשחק - הוא חזר לפרקט והשלים את העונה בליגת המכללות.
דני אבדיה מתאמן חזק לקראת העונה החדשה
(ONE)