שביעות רצון במילווקי לאחר התצוגה ההתקפית במהלך ה-130:150 הגדול הלילה (בין שני לשלישי) בחוץ על דטרויט. הבאקס עלו למקום השלישי במזרח, אך חשוב מכך - קיבלו בחזרה את כוכבם יאניס אנדטוקומבו, שנעדר מחמשת משחקיה הקודמים של קבוצתו, והלילה שב בענק עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים, כאשר את הרבע הראשון הוא כבר סיים עם 20 נקודות.
הרבע הראשון המפלצתי של הגריק פריק כלל כאמור 20 נקודות מתוך ה-49 (!) של קבוצתו, כשהוא מדייק ב-100 אחוז מהשדה (!) ומקו השלוש (!!) בדרך ל-25 הפרש לטובת האורחת. הבאקס, שהפסידו בשלושה מתוך חמשת המשחקים בהם נאלצו להסתדר ללא כוכבם שהיה פצוע בברך, הכו ללא רחם ביריבה, שרשמה הפסד שביעי בשמונת משחקיה האחרונים. 150 הנקודות שקלעה המנצחת הוא שיא עונתי עבורה, כאשר בנוסף ליאניס הצטיינו ברוק לופס (21 נקודות) וג'רו הולידיי (16 ו-7 אסיסטים).
1 צפייה בגלריה
שחקן מילווקי באקס יאניס אנדטוקומבו
שחקן מילווקי באקס יאניס אנדטוקומבו
חזק בענק. יאניס אנדטוקומבו
(רויטרס)
"הלהקה התאחדה מחדש", אמר יאניס המחוייך בסיום לאחר הניצחון ולאחר החזרה שלו לפרקט. "ניסיתי ללכת הכי חזק שיכולתי, והזריקות צללו כמו שצריך". מאמן מילווקי מייק בודנהולצר התרשם מכוכבו: "הוא עשה קצת מהכל, ככה גם עשו כל שאר השחקנים ברבע הראשון".
בנוסף ליאניס, גם קריס מידלטון שב לאחר היעדרות בשל פציעה, ושותף מהספסל למשך 15 דקות. הסמול פורוורד תרם 8 נקודות ו-4 אסיסטים, אך גם נראה מפוזר ורשם 6 איבודים בזמן היחסית מועט שהיה על הפרקט. כך או כך, לבאקס - שעלו למאזן 17:30 בעקבות הניצחון - יש סיבות להיות מעודדים. משחקה הבא של מילווקי יהיה בביתה, כאשר תארח בלילה שבין רביעי לחמישי את דנבר.

הרצף של בוסטון נעצר

אכזבה בסלטיקס, שהפסידו לראשונה לאחר תשעה ניצחונות רצופים (113:98 לאורלנדו). המארחת פתחה היטב, הציגה הגנה קשוחה - ולא נבהלה מניסיונות הקאמבק של היריבה. פאולו באנצ'רו (23) ורנדל קארטר ג'וניור (21) הוליכו את קלעי המג'יק, בעוד 26 נקודות הן מצדו של ג'ייסון טייטום והן מצד של ג'יילן בראון לא מנעו הפסד מבוסטון.
"היו לנו 18 איבודים", התמקד ג'ייסון טייטום בסיום במה שלדעתו היה המרכיב העיקר בהפסד. "יש להם שחקנים ארוכים ופעילים, וחייבים לדעת לשמור על הכדור מולם". מאמן הסלטיקס ג'ו מאצולה: "אני חושב שהתוצאה היום נקבעה על ידי אורלנדו, בצורה שבה הם שיחקו. הם היו קשוחים, אמיצים - הם נראו נהדר".
על אף ההפסד ואיבוד רצף הניצחונות בוסטון שמרה על המאזן הטוב בליגה, 13:35. כבר הלילה צפויה לה התמודדות קשה במיוחד, כאשר תתארח אצל מיאמי היט (22:26), שניצחה במשחק האחרון את הפליקנס.