בוסטון אמנם עומדת למכירה, אבל זה לא הפריע לאלופת ה-NBA הטריה להעניק לכוכבה הגדול, ג'ייסון טייטום, את החוזה הגדול בתולדות הליגה - כך מדווחים כל כלי התקשורת הגדולים בארה"ב.
טייטום סיכם הלילה (בין שני לשלישי) על חוזה חדש ומטורף של 315 מיליון דולר לחמש שנים כדי להמשיך אצל הסלטיקס, הסכם שישאיר אותו בקבוצה עד לסיום 2029/30. השיאן הקודם, למי ששואל, היה חברו של טייטום בבוסטון - ג'יילן בראון (304 מיליון לחמש שנים).
2 צפייה בגלריה
טייטום
טייטום
חוזה עצום. טייטום
(צילום: AP Photo/Michael Dwyer)
טייטום היה השחקן הטוב ביותר של אלופת ה-NBA והעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 26.9 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה. בסדרת הגמר רשם השחקן שורה סטטיסטית של 22.2 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-7.2 אסיסטים.
הוא נבחר לחמישיית העונה בפעם השלישית ברציפות והוליך את הסלטיקס למאזן הטוב בליגה (18:64) וכמובן גם לתואר ה-18 בתולדות המועדון - שהציב אותו בודד בפסגה.
2 צפייה בגלריה
טייטום חוגג
טייטום חוגג
הכוכב הגדול של בוסטון. טייטום
(צילום: Adam Glanzman/Getty Images)
לסלטיקס יש כעת את טייטום ובראון - עמוד השדרה של הצלחתם האחרונה - שהבטיחו את עתידם בקבוצה עד סוף העשור. האלופה למעשה שמרה על כל השלד שלה מאשתקד, שכולל גם את ג'רו הולידיי, קריטפס פורזינגיס ודרק ווייט, שסיכם רק אתמול על הארכת חוזה של 126 מיליון דולר ל-5 שנים.
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)