באיירן מינכן נחתה בארץ, לקראת משחקה מחר (חמישי, 21:05) בהיכל מנורה מבטחים מול מכבי ת"א במחזור הפתיחה של היורוליג. רק שהגרמנים, שסבלו ממכת קורונה בשבועות האחרונים, הגיעו בסגל חסר וללא ארבעה שחקנים: הגארד ניהאד ג'דוביץ', הפורוורדים ולדימיר לוצ'יץ' ופאול ציפסר והסנטר לאון ראדושביץ'.
באיירן פתחה את הליגה הגרמנית ביום ראשון האחרון עם הפסד ביתי 86:83 בהארכה לאולם, אבל יכולה להתעודד מכך שניצחה את הצהובים בכל שלושת המפגשים האחרונים, כולל סוויפ עונתי אשתקד. שני שחקנים מוכרים שיחזרו לביקור בארץ עם הבווארים הם אותלו האנטר וקורי וולדן.
2 צפייה בגלריה
ניהאד ג'דוביץ'
ניהאד ג'דוביץ'
נשאר בגרמניה. ג'דוביץ'
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
לוצ'יץ' מבאיירן מינכן מול מיצ'יץ' מאנאדולו
לוצ'יץ' מבאיירן מינכן מול מיצ'יץ' מאנאדולו
עוד אחד מהשחקנים החסרים של באיירן. לוצ'יץ' (מימין)
(צילום: EPA)
למי ששכח, גם שחקניו של יאניס ספרופולוס התחילו את תקופת ההכנה בצורה לא אידיאלית בלשון המעטה אחרי שמתקפת קורונה הכתה בחמישה שחקנים מהסגל והשביתה אותם לעשרה ימים. כך גם את האימונים הקבוצתיים ואת ההשתתפות בכל שלושת טורנירי ההכנה שנקבעו בקפריסין וביוון – מה שכמובן הדאיג את כל הסובבים לגבי המוכנות של הקבוצה והכימיה של הסגל.
ועדיין, ביום ראשון האחרון הקבוצה הביסה 62:92 את הפועל אילת בהיכל קבוצת שלמה והניפה את גביע ווינר בפעם התשיעית. מי שמדאיג את הצהובים בינתיים הוא סקוטי ווילבקין, שאחרי הקורונה לא חזר לעצמו לחלוטין. ברבע הראשון מול אילת הוא ביקש חילוף אחרי חמש דקות ונראה מתנשף בירידה לספסל. בכל פעם שעלה הוא נאלץ לרדת כעבור מספר דקות בודדות כדי לקבל מנוחה, זאת כחלק מההוראות של הצוות הרפואי לגבי שחקן מחלים.
"הוא לא בכושר הכי טוב, כמו רוב השחקנים שנדבקו", אמר לאחר המשחק ספרופולוס. "הוא משחק 5-4 דקות ויוצא החוצה, אבל יש לנו הרבה כישרון בקבוצה וכל אחד מהשחקנים יכול לעזור ולשפר את הרמה של כולם. אני מאמין מאוד בקינן באוואנס, בשנה שעברה הוא קודם כל חשב התקפה ועכשיו זה ההפך. בתור מאמן זה טוב שיש שחקנים שיכולים לשפר את המשחק שלהם".