ממשיך להסתבך: כוכב ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט הושעה לשני משחקים לאחר שתיעד את עצמו במועדון חשפנות אוחז באקדח ומנופף בו בווידאו שהוא העלה לאינסטגרם. ה-NBA הודיעה כי היא פתחה בחקירה, כך שההרחקה עשויה להיות ארוכה יותר.
מוראנט פתח שידור חי באינסטגרם אמש (בין שישי לשבת) כמה שעות אחרי שקבוצתו הפסידה 113:97 לדנבר נאגטס. בווידאו נראה שהוא מחזיק אקדח ומנופף בו. קבוצתו הודיעה על השעייתו לשני משחקים, וה-NBA כאמור פתחה בחקירה של הנושא. הווידאו של מוראנט הגיע אחרי ששבוע שעבר פורסם ב"וושינגטון פוסט" כי הוא היה מעורב בשתי תקריות מביכות בקיץ האחרון.
בקיץ, נער בן 17 התלונן כי מוראנט היכה אותו אחרי משחק כדורסל בין השניים, ולאחר מכן חזר עם אקדח תחוב במכנסיו. הנער העיד שדוראנט לא שלף את האקדח, אבל הוא הרגיש מאוים. המשטרה סגרה את התיק.
זה קרה אחרי אירוע אחר, במהלכו נקלעה אמו של מוראנט לוויכוח עם עובד בחנות של קניון מקומי, ובנה הופיע עם תשעה חברים שסירבו לדרישת המאבטח לעזוב את המקום. המשטרה הגיעה והעימות המילולי הסלים, עד שאחד מחבריו של מוראנט נתן למאבטח מכה בראש. "כשהחבורה עזבה את המקום, ג'ה מוראנט אמר, 'תן לי לברר באיזו שעה המאבטח מסיים לעבוד'", נכתב בדו"ח המשטרתי. גם כאן לא הוגשו כתבי אישום.
מאוחר יותר הכוכב הוציא הודעת התנצלות: "אני לוקח אחריות מלאה על מה שקרה ומצטער שאיכזבתי את כולם. אני הולך לקחת הפסקה קצרה כדי ללמוד איך להתמודד עם לחצים".
מוראנט, שנחשב לאחר השחקנים הטובים ב-NBA אבל סובל מתדמית רעה מאוד שהולכת ומחמירה לאחרונה, מעמיד העונה ממוצעים של 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בקבוצתו.