סדרת גמר ה-NBA תיפתח בלילה שבין חמישי לשישי, אך עבור רוב קבוצות הליגה החודש הקרוב הוא בדיוק תחילת עונת המלפפונים.
באתר "Clutch Points" התייחסו לקיץ שעובר על שחקני וושינגטון וויזארדס, ביניהם דני אבדיה. בכתבה נכתב כי הוויזארדס "פתוחים לדבר על כל השחקנים שברשותם, פרט לבילאל קוילבאלי" (בחירת הסיבוב הראשון שלהם מהדראפט האחרון).
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
קבוצות התעניינו בו. אבדיה
(Tommy Gilligan/Reuters)
יש לציין כי בדיווח נאמר במפורש כי קורי קיספרט ואבדיה מחזיקים במעמד חשוב בתכניות העתידיות של הוויזארדס. משמע: הקבוצה תעשה הכל על מנת להשאירם במועדון.
"קבוצות יריבות כבר פנו לוויזארדס באשר לאבדיה וקיספרט", נכתב בכתבה, "זה קרה לפני הטרייד דדליין (היום האחרון להעברות), אבל הן סורבו די במהירות. וושינגטון לא באמת תמהר לוותר על אף אחד מהם בזמן הקרוב".
2 צפייה בגלריה
קיספרט ואבדיה
קיספרט ואבדיה
שניים מהשחקנים שהוויזארדס מעוניינים להשאיר בסגל. קיספרט ואבדיה
(צילום: AP Photo/Alex Brandon)
במקביל לפרסום הזה, דן ווייקי, כתב ה"לוס אנג'לס טיימס", ציין מספר שחקנים שהלייקרס יכולים ללכת עליהם בקיץ - כדי לשדרג את הסגל. בין השמות שציין ווייקי ניתן למצוא את דוריאן פיני סמית', מלקולם ברוגדון קייל קוזמה וגם אבדיה.
"הרבה קבוצות אוהבות אותו בגלל החוכמה והקשיחות", כתב ווייקי והוסיף: "הבעיה היא שגם הוויזארדס אוהבים אותו, כך שזה יעלה ביוקר".
אבדיה בן ה-23 רשם בעונה החולפת התקדמות כמעט בכל הפרמטרים. הוא פתח בחמישיה בכל המשחקים בהם שותף (74), ממוצע הדקות שלו על ל-30.1 (לעומת 26.6 בעונה שעברה), ממוצע הקליעות שלו כמעט הוכפל מזה שרשם בשנים האחרונות (14.8 לעומת 9.2 בעונה שעברה ו-8.4 לפני שתי עונות), כמו גם הריבאונדים (7.3) והאסיסטים (3.8). גם המדד בסיום העונה היה הגבוה ביותר בו זכה עם 15, לעומת 11.3 בעונה שעברה ו-6.7 בעונתו הראשונה.
אבדיה: "הלב שלי היה עם ישראל כל הזמן"
(באדיבות ONE)