טרייד ענק ומפתיע בוצע היום (חמישי) ב-NBA. דונובן מיטשל עובר מיוטה לקליבלנד תמורת לאורי מרקאנן, קולין סקסטון והרוקי אוצ'יי אגבאג'י. בנוסף, יעבירו הקאבלירס שלוש בחירות דראפט לא מוכנות מהסיבוב הראשון לג'אז, שיקבלו גם שתי אפשרויות להחליף בחירות דראפט עם הקאבס בעתיד. סקסטון חתם על חוזה חדש ביוטה וירוויח 72 מיליון דולר לארבע שנים. במשך כל התקופה האחרונה דובר על כך שמיטשל יעזוב את סולט לייק סיטי, אבל כולם ציפו כי הגארד בן ה-26 יעבור דווקא לניקס, מה שלא קרה בסופו של דבר.
1 צפייה בגלריה
דונובן מיטשל שחקן יוטה ג'אז
דונובן מיטשל שחקן יוטה ג'אז
מעבר מפתיע לקליבלנד. דונובן מיטשל
(צילום: AP)
דונובן מיטשל נבחר על ידי יוטה ג'אז במקום ה-13 בדראפט 2017. במשך חמש עונותיו בקבוצה קלע 23.9 נקודות בממוצע למשחק, כאשר בעונה החולפת העמיד ממצועים של 25.9 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-1.5 חטיפות, כאשר בשתי הקטגוריות האחרונות מדובר בנתונים הטובים ביותר בקריירה שלו.
מרקאנן, שכיכב יחד עם נבחרת פינלנד מול נבחרת ישראל במוקדמות המונדובאסקט וצפוי לפגוש שוב את השחקנים של גיא גודס באליפות אירופה, נבחר על ידי הבולס במקום השביעי בדראפט 2017 ושיחק ארבע שנים בשיקגו לפני שעבר לקליבלנד בקיץ 2021. בעונה החולפת קלע 14.8 נקודות למשחק במדי הקאבלירס להן הוסיף 5.7 ריבאונדים בממוצע.
פורסם לראשונה: 23:08, 01.09.22