קיירי ארווינג ממשיך לעורר סערה ב-NBA, והפעם בעקבות תחקיר של המגזין "רולינג סטון", בו נטען כי לפחות 60 שחקנים עדיין לא התחסנו נגד הקורונה וכי רובם כלל לא מתכוון לעשות זאת. אז איך קשור קיירי לכל זה? על-פי אותו פרסום, שחקנה של ברוקלין נטס הוא ממובילי המהלך.
ארווינג, המשמש גם כסגן נשיא ארגון השחקנים בארה"ב, החל בתקופה האחרונה לעקוב באינסטגרם אחרי קונספירטור שטוען, ואנחנו רק מצטטים, "גופים סודיים השתילו שבבים בחיסוני הקורונה כדי לחבר אנשים שחורים למחשב על לצורך תוכנית שטנית". התיאוריה, כך מסתבר, הולכת ותופסת תאוצה בקרב השחקנים ובעיקר מתנגדי החיסונים בליגה הטובה בעולם.
3 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
שוב מעורר סערה. ארווינג
(צילום: AP)
חלק מהדברים שנכתבו על קיירי ב"רולינג סטון"
באותו תחקיר, מספרת דודתו של אירווינג ואחת מאנשי סודו כי הוא מתנגד לחיסון דווקא "מסיבות מוסריות". ואם זה לא מספיק, היא אף מצהירה כי "הוא יהיה מוכן לשלם את המחיר הכבד שכרוך בכך ולא לשחק במשחקי הבית של הנטס וכן בחלק ממשחקי החוץ".
"קיירי הולך לבחון את הסיטואציה בכובד ראש", הוסיפה הדודה. "אבל בכל מקרה, זה לא נובע מסיבות דתיות. ייתכן שהוא יישב ביציע, ייתכן שהוא כלל לא יורשה להגיע למשחקי הבית. אני מעדיפה שימצאו פתרונות יצירתיים יותר מאשר לזרוק את השחקנים מהקבוצות".
3 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
לא ישחק במשחקי הבית של ברוקלין? ארווינג
(צילום: AFP)
גם פורוורד אורלנדו, ג'ונת'ן אייזק, התבטא נגד החיסונים: "בסופו של דבר, מדובר באנשים שמפתחים את החיסון, ואי אפשר תמיד לסמוך על אנשים. תוקפים שחקנים שלא מתחסנים וזה לא צודק. אם קיירי אומר את הדברים הללו מהמקום שלו כסגן נשיא ארגון השחקנים, כל הכבוד לו".
מהעבר השני, ישנו מחנה ענק שכמובן בעד החיסונים ובעיקר תוקף את אלה שמתנגדים לו. אחד הקולות הראשיים באותו מחנה הוא אגדת ה-NBA, קארים עבדול ג'באר. "ה-NBA חייבת להתעקש שכל השחקנים ואנשי הצוות יתחסנו. אחרת, שיזרקו אותם מהקבוצה. אין מקום לשחקנים שמוכנים לסכן את הבריאות של חבריהם, של אנשי הצוות והאוהדים רק כי הם לא מעכלים עד כמה הסיטואציה הזו רצינית, או כי לא עשו מחקר", טען הסנטר האגדי.
3 צפייה בגלריה
קארים עבדול ג'באר
קארים עבדול ג'באר
נגד מתנגדי החיסונים. עבדול ג'באר
(צילום: AP)
עבדול ג'באר הוסיף: "מוזר שמתנגדי החיסונים מתייחסים בהתנשאות מוחלטת למומחי רפואה, אבל ברגע שהילד שלהם או הם עצמם חולים וזקוקים לטיפול, הם מיד מתייצבים אצל אותם מומחים ונשמעים להם".