דני אבדיה עוד מנסה להתרגל לקבוצתו החדשה לאחר הטרייד המפתיע ששלח אותו מוושינגטון וויזארדס לפורטלנד טרייל בלייזרס. ב-ESPN ניתחו את מצבו של הפורוורד הישראלי וחוזים לו עונה בה יהיה לו תפקיד מרכזי בקבוצה של צ'ונסי בילאפס.
"אבדיה רק בן 23, יש לו חוזה עם שכר שיורד בכל עונה והערך שלו גדול לטריידים עתידיים", כתב זאק לואו. "הוא מושלם בתור שחקן משלים, אם רק ימשיך לקלוע שלשות כמו שעשה בעונה שעברה. אומנם פורטלנד ויתרה על שתי בחירות דראפט מהסיבוב הראשון בשבילו, כולל בוב קרינגטון, אבל הטרייד הזה יכול להשתלם לכל הצדדים".
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה והגופייה החדשה
דני אבדיה והגופייה החדשה
דני אבדיה והגופייה החדשה
(צילום: חשבון ה-X של פורטלנד טריילבלייזרס)
לדעתו של לואו, אבדיה יפתח בחמישייה גם בשורות הבלייזרס לצדם של שיידון שארפ, אנפרני סיימונס, ג'רמי גרנט ודיאנדרה אייטון. "עבור פורטלנד זו תהיה עונת מעבר, כשלושה שחקנים מרכזיים שפותחים בחמישייה עשויים לעבור בטרייד בכל רגע. אייטון, סיימונס וגרנט הם הראשונים שעשיים לעבור, ובנוגע לאבדיה - נראה שהוא כאן כדי להישאר".
אבדיה שיחק בוושינגטון במשך ארבע עונות לאחר שנבחר על ידיה במקום התשיעי בדראפט ה-NBA של 2020, ובעונה החולפת הוא חווה פריצה גדולה עם ממוצעים של 14.7 נקודות (50 אחוז מהשדה ו-37 אחוז מהשלוש) ו-7.2 ריבאונדים.
הפורוורד הודה שהוא הופתע מאוד מהטרייד עליו. "בלילה של הדראפט הלכתי לישון וביקשתי מאבא שלי שיעיר אותי אם קורה משהו חריג - ואז זה קרה", סיפר. "זו הייתה הפתעה גדולה מאוד, ולא בטעם טוב, אבל כשאני חושב על זה אני מקבל הזדמנות לשחק בקונפרנס המערבי, וזה נחמד. בכל קבוצה בה אשחק אנסה להיות השחקן הטוב ביותר שאני יכול להיות".
"הכירו את מוקי" | מתוך רשת סאברין העיראקית