האם קריירת ה-NBA של מארק גאסול הגיעה לסיום? כנראה שכן. הכתב הבכיר של רשת ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי, מפרסם הערב (שישי) כי לוס אנג'לס לייקרס שלחה את גאסול בטרייד לממפיס, יחד עם בחירת דראפט בסיבוב השני ב-2024, בתמורה לזכויות על וואנג ז'לין, שחקן נבחרת סין בן ה-27 (שנבחר על-ידי הגריזליס ב-2016, אך מעולם לא שיחק ב-NBA).
העסקה הזאת עשתה שירות נהדר ללייקרס, בעיקר כלכלית. היא חסכה לקבוצה כ-10 מיליון דולר וכמובן דיללה קצת את הסגל, בעיקר בעמדות שחקני הפנים, שם נמצאים דווייט הווארד והרכש החדש דיאנדרה ג'ורדן.
2 צפייה בגלריה
מארק גאסול
מארק גאסול
הלייקרס עשו צעד כלכלי נכון. גאסול
(צילום: AP)
על-פי הדיווח ב-ESPN, גאסול כלל לא אמור לשחק בממפיס, אלא להישאר בספרד עם משפחתו ולמעשה להגיד שלום ולהתראות ל-NBA. באתר "יורוהופס" נכתב כי השחקן בן ה-36 לא מתכוון לתלות את הנעליים, אלא להמשיך לעונת פרישה בג'ירונה, הקבוצה בה שיחק בין 2006 ל-2008, לפני המעבר לליגה הטובה בעולם, ואשר משמש כנשיאה.
גאסול זכה באליפות ה-NBA עם טורונטו ב-2019, וכן במהלך הקריירה נבחר לאולסטאר שלוש פעמים, לחמישייה העונה (2015) ולשחקן ההגנה של העונה (2013). אשתקד רשם ממוצעים חלשים של 5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים לערב במדי הלייקרס, כשבמהלך העונה איבד את מקומו בחמישייה לאנדרה דראמונד.
2 צפייה בגלריה
מארק גאסול טורונטו
מארק גאסול טורונטו
זכה באליפות ה-NBA עם טורונטו ב-2019
(צילום: רויטרס)