רומן סורקין יהיה בסגל גולדן סטייט בליגת הקיץ וינסה להרשים את ראשי אלופת ה-NBA לשעבר, אבל הוא לא יהיה הישראלי היחיד שידרוך על הפרקט בלאס וגאס.
סגנית האלופה, דאלאס, הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי יונתן אלון יהיה חלק מצוות האימון של המאבריקס במהלך אותה ליגת קיץ. אלון בן ה-42 ירד בשנה האחרונה לקווים של הקבוצה מהבירה, לאחר פיטוריו של איליאס קאנצוריס היווני והוליך את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה ולחצי גמר הפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
יונתן אלון
יונתן אלון
בדרך לארה"ב. אלון
(צילום: עוז מועלם)
רק לאחרונה הודיעה ירושלים כי אלון ימשיך לעמוד על הקווים גם בעונה הקרובה ומי שישמש כמנהל המקצועי במקומו הוא דן שמיר. "התפקיד שלי הוא קודם כל לעזור ליונתן להצליח, לדאוג שהוא יהיה שמח ולתת לו להתרכז בכאן ועכשיו", הסביר שמיר במהלך מסיבת העיתונאים בשבוע שעבר.
ליגת הקיץ של ה-NBA מתקיימת בכל שנה בלאס וגאס, כאשר השנה היא תשוחק בין ה-12 ל-22 ביולי, רגע לפני האולימפיאדה. נכון לעכשיו, דאלאס תקיים ארבעה משחקי הכנה. הראשון ב-13 ביולי יהיה מול יוטה ולאחר מכן תתמודד גם נגד ממפיס (15.7), מיאמי (17.7) ואלופת ה-NBA בוסטון (19.7).
2 צפייה בגלריה
שחקן דאלאס מאבריקס קיירי ארווינג עם לוקה דונצ'יץ'
שחקן דאלאס מאבריקס קיירי ארווינג עם לוקה דונצ'יץ'
לא יהיו כמובן בליגת הקיץ. קיירי ודונצ'יץ'
(AP Photo/Tony Gutierre)
מלווין אייג'ינקה, איי.ג'י לאוסון ואוליבייה מקסנס פרוספר נכללים בסגל המאבריקס לליגת הקיץ, כשאת הקבוצה ידריך ג'ארד דאדלי. מי שיעדרו מליגת הקיץ הם כמובן הכוכבים הגדולים של הקבוצה, בראשות לוקה דונצ'יץ' וקיירי ארווינג.
הפועל י-ם במסע"ת לקראת העונה החדשה
(באדיבות ONE)