תשעה ימים לפתיחת העונה ב-NBA, והקבוצות ממשיכות במשחקי ההכנה. בוסטון המשיכה להיראות מצוין ונותרה מושלמת אחרי שלושה משחקים בטרום העונה כשהביסה בלא פחות מ-50 הפרש את פילדלפיה - 89:139.
ה-MVP מסדרת הגמר של העונה שעברה, ג'יילן בראון, הוליך את קלעיה של האלופה עם 18 נקודות לצד 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ג'ייסון טייטום הוסיף 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. גם סאם האוזר ולוק קורנט בלטו בשורות המנצחת עם 15 נקודות כל אחד. אל הורפורד וקריסטפס פורזינגיס לא שותפו.
1 צפייה בגלריה
שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון
שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון
האלופה נראית דורסנית מתמיד. ג'יילן בראון
(Brian Fluharty/Reuters)
הסלטיקס פתחו בסערה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 18:40 והוסיפה עוד ריצה ברבע השלישי, בו ניצחה 15:37. יש לציין שהסיקסרס עלו למשחק ללא שחקניהם הבכירים, כמו ג'ואל אמביד - שעדיין לא שיחק במשחקי ההכנה - וגם ללא טייריס מקסי, קלי אובר ג'וניור, פול ג'ורג', אנדרה דראמונד ואריק גורדון.
סן אנטוניו עלתה למאזן 1:2, זאת על אף ששיחקה ללא ויקטור וומבניאמה. קלדון ג'ונסון הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות. במשחק נוסף, ממפיס ניצחה 121:124 את שיקגו הודות ל-24 נקודות ו-6 אסיסטים של ג'יילן וולס ו-20 נקודות ו-9 ריבאונדים של ג'ייק לראביה. ג'יי האף הוסיף 18 נקודות ו-9 ריבאונדים מהספסל.