לא מעט חיוכים נרשמו בפיניקס הלילה (בין רביעי לחמישי) בסיום הופעת הבכורה המוצלחת של קווין דוראנט במדי הסאנס. הכוכב שהגיע לפני חודש בטרייד מברוקלין נראה מצוין וקלע 23 נקודות באחוזים נהדרים מהשדה (10 מ-15) ב-91:105 של קבוצתו החדשה בחוץ על שארלוט.
KD פתח בחמישייה ולא הראה שום סימנים לפציעה בברך ימין ממנה סבל, שעיכבה את הופעתו הראשונה במדי הסאנס. בנוסף ל-23 הנקודות שקלע, הוסיף דוראנט גם 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. מי שהוליך את קלעי המנצחת היה דווין בוקר עם 37 נקודות, כאשר כריס פול אמנם סבל מיום רע בהתקפה (1 מ-12 מהשדה) אך תרם 11 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט עם מונטי וויליאמס
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט עם מונטי וויליאמס
משתלב היטב. קווין דוראנט עם מונטי וויליאמס
(רויטרס)
אבל עם כל הכבוד לבוקר ולפול, האיש אליו הופנו כל המבטים והמיקרופונים היה כמובן דוראנט. מי שהיה הצלע האחרונה שנותרה ממשולש הכוכבים של הנטס והשריד האחרון ממנה - עזב באחד הטריידים הסוערים והמשמעותיים של השנים האחרונות. הגעתו לפיניקוס הפכה אותה מיד למועמדת בכירה לאליפות, והלילה הגיע הזמן של דוראנט להראות מה הוא שווה. והוא עשה זאת. בקלילות.
"אני מרגיש שאני משתלב היטב", אמר דוראנט בסיום המשחק. "כולם פה מנסים לגרום לי להרגיש הכי נוח שרק אפשר, ואני פשוט מנסה לרכב על המומנטום הזה". הפורוורד הודה כי הוא לא היה רגוע לפני המשחק: "שיחקתי כמעט 1,000 משחקים במהלך הקריירה שלי, אבל היום הייתי מתוח ולחוץ. זו קבוצה חדשה, רציתי להוכיח את עצמי, וחשבתי על זה הרבה. אני מרגיש שיש עלי לחץ יומיומי".
3 צפייה בגלריה
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
"מנסה לרכב על המומנטום". קווין דוראנט
(AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
קווין דוראנט
(AP)
מאמן הסאנס מונטי וויליאמס דיבר על כוכבו החדש: "הוא יותר מכישרון של דור, הוא כישרון היסטורי. מכאן אתה יכול לדמיין את ההשפעה שיש למישהו כזה על השחקנים האחרים בקבוצה. אני מנסה לא להכניס אותו לקופסה של 'הוא הולך לעשות כך וכך', כך שאני סקרן בנוגע להמשך הדרך כמו כולם".
המאמן שיתף באווירה סביב המועדון מאז הצטרפותו של KD: "אפשר להרגיש את זה בכל מקום. במלון הקבוצה, כשאנשים מתאספים ונעמדים בתורים, באולם עצמו. אני למדתי מזמן שלחץ וציפיות זו פריביליגה, וצריך לקחת ולאמץ את זה - בגלל שם כל החומר הטוב נמצא".
וויליאמס התייחס גם לחלק מהמהלכים שקרטעו: "שרטטנו הרבה מהלכים באימונים, אבל על הפרקט זה עסק אחר לגמרי, כך שהיו כמה 'גיהוקים' פה ושם - אבל זה ממש נחמד כשיש לך שחקן שאתה יכול לתת לו את הכדור והיא יגיע לנקודה הנוחה שלו כדי לשחרר זריקה טובה".