21 יום נותרו לפתיחת גביע העולם בפיליפינים, יפן ואינדונזיה והערב (שישי) באואקה נפגשו שתיים מהפייבוריטיות להגיע לשלבים הגבוהים בטורניר - יוון וסלובניה למשחק הכנה. היוונים השיגו ניצחון שני על יריבתם, הפעם 77:88, אבל סיפור המשחק הוא כנראה פציעתו של הכוכב הסלובני, לוקה דונצ'יץ'.
שתי דקות לסיום הרבע השני, הסופרסטאר של דאלאס ספג מכה מדאיגה ברגלו ולא שותף כלל במחצית השנייה. עד אז רשם 18 נקודות עבור סלובניה. הסלובנים לא מסרו עדיין את חומרת הפציעה, וכולם מקווים, כמובן, שהמנוחה שלו הייתה אך ורק ליתר ביטחון.
2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
מקום לדאגה? דונצ'יץ'
(צילום: EPA/GEORGIA PANAGOPOULOU)
זה לא היה הדבר היחידי שהטריד את מנוחת הסלובנים. 3:37 דקות לסיום המשחק, ולאטקו צ'נצ'אר סיפק דאנק מהדהד, אך נחת לא טוב על רגלו וירד מהפרקט רק בעזרת חבריו.
דינוס מיטוגלו בלט אצל היוונים עם 18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, מיכאליס לונציס הוסיף 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. ביום רביעי האחרון, כזכור, גברה יוון על סלובניה 91:98, אז דונצ'יץ' רשם טריפל -דאבל (21 נקודות, 14 אסיסטים ו-10 ריבאונדים) שלא הספיקו לנבחרתו.
2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
דונצ'יץ', הערב מול יוון
(צילום: EPA/GEORGIA PANAGOPOULOU)
רגע מרגש נרשם לפני המשחק הערב, כשהגופייה של ניקוס גאליס האגדי מנבחרת יוון הופרשה והועלתה לתקרת האולם. גאליס דמע, התרגש ואף זכה לחיבוק מדונצ'יץ'. "זה רגע גדול עבורי, ההתרגשות בשיאה", אמר בקול רועד.
יוון שובצה לבית 3 בגביע העולם, יחד עם ניו זילנד, ירדן וארה"ב. סלובניה בבית 6 לצד ונצואלה, גיאורגיה וקייפ ורדה.