בדרך לחוזה חדש: לברון ג'יימס מימש את סעיף היציאה שלו מהחוזה בלוס אנג'לס לייקרס, ולמעשה הפך לשחקן חופשי. על פי דיווחים בארה"ב הצעד הזה נועד לטקטיקת מו"מ ולא לעזיבה של הקבוצה.
ללברון היה חוזה לעונה הבאה, בה היה אמור להרוויח 50 מיליון דולר, אבל הוא יכול להרוויח יותר. הלייקרס יוכלו להציע לו חוזה מקסימום של 164 מיליון דולר לשלוש שנים, וזה מה שלברון מתכוון לבקש במו"מ. הוא גם יוכל להכניס לחוזה שלו סעיף שלא מאפשר להעביר אותו בטרייד ללא הסכמתו. ג'יימס יוכל לחתום על חוזה לשנתיים תמורת 104 מיליון דולר, יחד עם סעיף שמאפשר לו להפוך שוב לשחקן חופשי בעונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
לברון
לברון
בדרך לחוזה חדש. לברון ג'יימס
(צילום: AP Photo/Mark J. Terrill)
הסיכויים שלברון ג'יימס יעזוב את לוס אנג'לס לייקרס אפסיים. במיוחד אחרי שהיא בחרה את בנו, ברוני ג'יימס, בסיבוב השני של הדראפט. על מנת להגשים את חלומו של לברון, לשחק עם בנו ב-NBA. הוא גם היה מעורב, על פי דיווחים, בבחירת המאמן החדש של הקבוצה ג'יי-ג'יי רדיק.
הלייקרס ניצחו 47 משחקים בעונה שעברה, והודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף ע"י דנבר נאגטס. יחד עם זאת, ג'יימס עדיין מאמין שאפשר ליצור בלוס אנג'לס קבוצה שתרוץ לאליפות כבר בעונה הבאה. אם ג'יימס יחתום בלייקרס על חוזה חדש לשלוש שנים, הוא ישלים תשע עונות בקבוצה - בהן זכה באליפות אחת.
משפחת ג'יימס ברגע הבחירה בברוני בדראפט
(ONE)