סערה ב-NBA: כריס פול קילל את השופט סקוט פוסטר ואף נראה מתקרב אליו בתנועות מאיימות לאחר שפוסטר הרחיק אותו. פול נשמע אומר "יא ז***" כמה פעמים, עד שחבריו הרחיקו אותם משם.
23 שניות לסיום המחצית הראשונה בין פיניקס סאנס לגולדן סטייט ווריורס, קווין דוראנט סחט עבירה מכריס פול שהתחיל בוויכוח עם השופט. פול המשיך להתווכח עם השופט עד שהוא שרק גם לעבירה טכנית שנייה - שגרמה להרחקתו של פול מהמגרש. גם מאמנו, סטיב קר, קיבל עבירה טכנית בעקבות האירוע. פיניקס ניצחה בסופו של דבר 115:123.
3 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
כריס פול והשופט
(צילום: Christian Petersen / GETTY IMAGES NORTH AMERICA)

3 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
גם סטיב קר התעצבן
(צילום: Christian Petersen / GETTY IMAGES NORTH AMERICA)
במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, כריס פול סירב להתנצל על התנהגותו ואמר: "זה אישי, היה לי ולשופט בעיה מסוימת לפני כמה שנים, כל הליגה יודעת. כשהייתי בלוס אנג'לס קליפרס נפגשתי איתו, עם דוק ריברס (המאמן של פול בקליפרס אז) ועם בוב דילייני (שופט לשעבר בליגה). זה היה סיפור שלם. גם הבן שלי היה מעורב בכך. אני לא אגיד יותר כדי לא לספוג עוד קנס. יש שיחות בין שופטים לשחקנים כל הזמן, אני לא מבין למה הוא צריך לשרוק. השופטים לא צריכים לשרוק טכנית כדי להוכיח נקודה".
ב-2018, כששיחק ביוסטון רוקטס, אמר כריס פול אחרי משחק: "היום שוב קיבלתי טכנית מסקוט פוסטר, הוא היה בשיאו". ב-2020 האשים את השופט בהפסד קבוצתו אוקלהומה סיטי: "אם לא השריקות של פוסטר לא היינו מפסידים היום". בארה"ב אישרו כי פול ופוסטר נפגשו בעבר על מנת להרגיע את העניינים ביניהם, ב-ESPN בדקו ומצאו שב-13 משחקי הפלייאוף האחרונים בהם פוסטר שפט את קבוצתו של כריס פול, היא הפסידה.
"אני לא חושב שהיה צריך להרחיק את כריס", אמר מאמן גולדן סטייט סטיב קר בסיום, "אולי הוא היה צריך לקבל עבירה טכנית אחת, השנייה הייתה מיותרת. כולם היו עצבניים שם, זה היה מיותר לשרוק".
3 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
זה אישי. פול ופוסטר
(צילום: Christian Petersen / GETTY IMAGES NORTH AMERICA)
גם סטף קרי יצא להגנתו של פול: "כששחקן ושופט מדברים ביניהם, אסור שזה יגלוש. אמרתי את זה לשופט אחרי ההרחקה. לפעמים שחקן עובר את הגבול. לפעמים שני הצדדים עוברים את הגבול, אני לא אוהב את זה".
זאת כמובן לא הפעם הראשונה העונה בה יש אלימות במשחק של גולדן סטייט. בשבוע שעבר התפתחה קטטה במשחק מול מינסוטה ובמהלכה דריימונד גרין חנק את רודי גובר והפיל אותו. גרין הושעה לחמישה משחקים בעקבות האירוע. "גרין תפס בכוח את גובר בצוואר בצורה לא ספורטיבית ומסוכנת", הסביר סגן נשיא ה-NBA, ג'ו דומארס, בהודעה שהוציא לכלי התקשורת והוסיף כי "ההיסטוריה המשמעתית של גרין שיחקה תפקיד באורך ההשעיה".
לאחר אותו משחק, השופט הראשי טיילר פורד התראיין ל"אתלטיק" והסביר את ההחלטה להרחיק את גרין: "הוא תפס את גובר באחיזת חנק ולא עזב. זה היה מעשה לא הכרחי, שהכריח אותנו להרחיק אותו בעבירה בלתי ספורטיבית". גרין לא שיחק הלילה מול פיניקס, אבל כנראה ששחקני גולדן סטייט לא למדו את הלקח.