אירוע האולסטאר מתקרב, וב-NBA הודיעו היום (שישי) על השחקנים שיחליפו את סטף קרי (פציעה ברגל), קווין דוראנט (מתיחה ב-MCL ונקע ברגלו הימנית) וזאיון וויליאמסון (מתיחה בשריר הירך האחורי) הפצועים, שייעדרו מהמשחק החגיגי.
השחקנים שזומנו במקום שלושת הכוכבים הפצועים הם פסקאל סיאקם מטורונטו, אנתוני אדוארדס ממינסוטה וד'ארון פוקס מסקרמנטו. פוקס, עבורו זו תהיה הופעת בכורה במשחק אולסטאר, קולע בממוצע 24.2 נקודות למשחק במדי הקינגס, הגבוה בקריירה שלו. גם עבור אדוארדס (24.7 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק במדי הטימברוולבס) זו תהיה הפעם הראשונה שהוא מופיע בסופ"ש החגיגי של הליגה הטובה בעולם.
1 צפייה בגלריה
אדם סילבר
אדם סילבר
הליגה הודיעה על מחליפים לפצועים. הקומישינר אדם סילבר
(צילום: AFP)
מבחינת פסקל סיאקם לעומת זאת, לא מדובר בהופעה ראשונה באולסטאר. הפורוורד של הראפטורס ערך את הופעת הבכורה שלו באירוע בעונת 2019/20, עונה לאחר שהוביל את טורונטו לאליפות היסטורית. העונה קולע בממוצע סיאקם 25 נקודות בממוצע למשחק, בנוסף ל-8 ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים.
בנוסף לשלושת המחליפים של קרי, דוראנט וזאיון, הודיעו בליגה כי ג'ואל אמביד (פילדלפיה), לאורי מרקאנן (יוטה) וג'ה מוראנט (ממפיס) יתפסו את מקומם של שלושת הפצועים בחמישיות הפותחות. לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס), ששבר השבוע את שיא הנקודות המיתולוגי של קארים ג'אבר והפך לגדול קלעי הליגה בכל הזמנים - הוא הקפטן של הקבוצה מהמערב, בעוד יאניס אנדטוקומבו (מילווקי) יהיה הקפטן של הקבוצה מהמזרח.