מדהים. באחד הסיומים הכי דרמטיים, באחת הסדרות הכי הדרמטיות בשנים האחרונות בפלייאוף ה-NBA, בוסטון ניצחה 103:104 בחוץ את מיאמי וכפתה משחק שביעי בגמר המזרח - זאת לאחר שהייתה כבר בפיגור 3:0 ועם רגל וחצי בקבר.
זה קרה בזכות סל ניצחון של דרק ווייט ממש על הבאזר, לאחר שהסלטיקס כבר איבדו יתרון של 10 נקודות במהלך הרבע האחרון והיו על סף הפסד. עם זאת, השחקנים של ג'ו מאזולה הצליחו לגרד ניצחון קריטי ששמר אותם (שוב) בחיים, והפכו לקבוצה הרביעית אי פעם שמוחקת פיגור של שלושה משחקים. כעת, הירוקים יקוו לעשות היסטוריה והיות הראשונים אי פעם שמצליחים לקבוע מהפך מ-3:0 ל-3:4.
1 צפייה בגלריה
שחקן בוסטון סלטיקס דרק ווייט עם ג'יילן בראון
שחקן בוסטון סלטיקס דרק ווייט עם ג'יילן בראון
בוסטון מחקה פיגור 3:0 וכפתה משחק שביעי בגמר המזרח. ג'יילן בראון מחבק את דרק ווייט
(Mike Ehrmann/AFP)
בוסטון הייתה טובה יותר ושלטה בנעשה על הפרקט לאורך כל המשחק. הסלטיקס שמרו היטב והצליחו לעצור את ג'ימי באטלר על 5 מ-21 מהשדה. הפער לטובת האורחת עמד כבר על 88:98 לאחר שלשה של מרקוס סמארט, שגם נשלח לזריקת בונוס מהקו לאחר עבירה שנעשתה עליו בזריקה.
באטלר התעורר, ושלשה שלו הורידה את הפער למינוס 3 בלבד, כדקה וחצי לסיום המשחק. כוכב מיאמי הוסיף סל וסחט גם עבירה, וחסימה אדירה של באם אבבאיו על ג'ייסון טייטום סידרה להיט אפשרות לעלות ליתרון. באטלר הצליח לסחוט עבירה בזריקה מ-3, והצליח להעלות את קבוצתו ליתרון, ולבוסטון נותר ניסיון אחרון לניצחון. מרקוס סמארט החטיא מעבר לקשת - אך דרק ווייט היה שם כדי לתקן, כאמור ממש על הבאזר, ובוסטון חגגה ניצחון מדהים וקאמבק מטורף.