אחרי ארבע עונות בוושינגטון, בה שיחק מאז הגיע ל-NBA, לדני אבדיה יש בית חדש: פורטלנד טרייל בלייזרס, שהודיעה רשמית על צירופו. הוא קיבל את הגופייה מספר 8.
אבדיה עבר לפורטלנד מוושינגטון וויזארדס. וושינגטון קיבלה תמורתו את הרכז הוותיק מלקולם ברוגדון והבחירה מספר 14 בדראפט. אבדיה נפרד מוושינגטון בפוסט באינסטגרם בו כתב: "ארבע שנים של עליות וירידות. נתתי את הכל. עברנו מסע ביחד. אני רוצה להודות לאוהדים שגרמו לי להרגיש בבית, ולצוות המקצועי שעזר לי להפוך לשחקן הרבה יותר טוב. זה הזמן להיפרד, אבל תמיד תהיו בליבי".
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
עובר לחוף המערבי. דני אבדיה
(צילום: ess Rapfogel / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
הבלייזרס, שסיימו את העונה החולפת במקום האחרון במערב עם מאזן 61:21, נמצאים בהליך בנייה מחדש משלהם, אחרי העזיבה של דמיאן לילארד בשנה שעברה, אך הם בשלב מתקדם יותר משל וושינגטון. המאמן המוערך צ'ונסי בילאפס, שזכה באליפות עם דטרויט כשחקן, הפך את הקלעי אנפרני סיימונס לכוכב, ובקבוצה בונים גם על הרכז המוכשר סקוט הנדרסון שסיים את עונתו הראשונה ועל הסנטר דיאנדרה אייטון שנבחר בעבר ראשון בדראפט. מבחינת אבדיה, הסגל לא עמוק בעמדות הפורוורדים, והוא יוכל להשתלב בחמישייה בשתי עמדות הפורוורד בהתאם לצרכים של בילאפס, אם יטביע חותם במהירות.
אבדיה בן ה-23 רשם העונה שיאי קריירה של 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע למשחק, לצד 43 נקודות בהופעה מדהימה מול ניו אורלינס.
דני אבדיה מתאמן חזק לקראת העונה החדשה
(ONE)