1 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום עוצר את אייזק אוקורו
ג'ייסון טייטום עוצר את אייזק אוקורו
ג'ייסון טייטום עוצר את אייזק אוקורו
(רויטרס)
בוסטון עשתה הלילה (בין שני לשלישי) צעד נוסף לעבר גמר המזרח אחרי ניצחון בקליבלנד שהעלה אותה ליתרון 1:3 בסדרה לעיני לברון ג'יימס שבא לראות את האקסית. במשחק נוסף בפלייאוף אוקלהומה סיטי השוותה ל-2:2 מול דאלאס למרות טריפל דאבל של לוקה דונצ'יץ'.

קליבלנד - בוסטון 109:102 (3:1)

אחרי התבוסה הביתית במשחק מספר 2, הסלטיקס השתלטו מחדש על הסדרה עם שני ניצחונות חוץ בראשות ג'ייסון טייטום שקלע 33 נקודות בכל אחד מהם. היו לו גם 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, ג'יילן בראון (שמונה ריבאונדים) הוסיף 27 נקודות, ג'רו הולידיי 16 ופייטון פריצ'ארד 11.
קליבלנד שהייתה צריכה להתמודד עם פציעות רבות לאורך העונה הזו, התקשתה מאוד ללא דונובן מיצ'ל וג'ארט אלן הפצועים, ובלעדיהם זה כבר היה יותר מדי. בוסטון ניצלה את זה כדי לעלות למאזן 0:4 במשחקי חוץ בפלייאוף אחרי משחק שבו הובילה כבר ב-15 הפרש.
דריוס גרלאנד היה הקלע הבולט של הקאבס עם 30 נקודות, קאריס לברט ואוואן מובלי (תשעה ריבאונדים) הוסיפו 19 כל אחד ומקס סטרוס סיים עם 15, שבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. כשקליבלנד התקרבה עד ל-102:97, סטרוס החטיא שלשה, בראון קלע מחוץ לקשת בצד השני ובוסטון ניצחה.

דאלאס - אוקלהומה סיטי 100:96 (2:2)

אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד בחוץ ואחד בבית, המאבריקס לא הצליחו לעלות ל-1:3 בסיום משחק שלישי רצוף בפלייאוף הזה שבו הקלע הבולט שלהם הוא לא דונצ'יץ' ולא קיירי אירווינג, אלא דווקא פי.ג'יי וושינגטון. האוהדים באמריקן ארליינס סנטר ראו את דאלאס מובילה 20:30 בסיום הרבע הראשון, אבל המחצית השנייה הייתה של הת'אנדר עם 42:57.
דונצ'יץ' סיים עם 18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל היה לו משחק בינוני מאוד עם שבעה איבודים ורק 6 מ-20 מהשדה. גם אירווינג לא היה במיטבו עם תשע נקודות ותשעה אסיסטים, בעוד וושינגטון סיים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. דריק ג'ונס קלע 17 נקודות ודניאל גאפורד (שמונה ריבאונדים) 10.
את אוקלהומה סיטי הוביל, כצפוי, שיי גילג'ס אלכסנדר עם 34 נקודות, שמונה ריבאונדים, חמישה אסיסטים, שתי חסימות, שתי חטיפות ובלי אף איבוד. צ'ט הולמגרן (תשעה ריבאונדים וארבע חסימות) הוסיף 18 נקודות, לו דורט 17 וג'יילן וויליאמס (תשעה ריבאונדים, שישה אסיסטים וארבע חטיפות) 14.