2 צפייה בגלריה
טייטום מול הקאבס
טייטום מול הקאבס
טייטום מול הקאבס
(רויטרס)
בוסטון (4) - קליבלנד (1) 98:113

בפעם השלישית ברציפות, בוסטון סלטיקס העפילה הלילה (בין רביעי לחמישי) לגמר המזרח ב-NBA. ג'ייסון טייטום היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל אחרי שסיים עם 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים והוביל את חבריו לניצחון נאה על הקאבלירס וסגירת סדרת חצי הגמר בזמן שבסדרות האחרות עדיין מתנהל מאבק צמוד.

אל הורפורד סיים עם 22 נקודות, 15 ריבאונדים וגם קלע לא פחות מ-6 שלשות (מתוך ה-19 של כל הקבוצה). הסלטיקס יחכו כעת למנצחת בחצי הגמר בין ניו יורק ניקס לאינדיאנה פייסרס, שם מובילה הקבוצה מניו יורק 2:3. מבחינת קליבלנד, היא מסיימת את העונה באופן צפוי אחרי שנאלצה להגיע למשחק הזה בלי דונובן מיטשל, ג'ארט אלן וכריס לאברט הפצועים.
במשך שלושה רבעים היא נשארה קרובה, אך ריצת 2:13 של בוסטון ממצב של 85:88, שלחה את הסלטיקס להירגע עם יתרון של 14 נקודות כאשר נותרו עוד קצת יותר מ-6 דקות לשחק. אוון מובלי שמר את הקאבס במשחק ברוב שלביו והיה מצוין עם שיא פלייאוף של 33 נקודות ו-7 ריבאונדים, מרכוס מוריס סיים עם 25 נקודות וסיפק את רובן מחוץ לקשת עם 5 שלשות. השאלה הגדולה מבחינת קליבלנד תהיה האם מיטשל ימשיך בקבוצה גם לעונה הבאה.
אוקלהומה סיטי (2) - דאלאס (3) 104:92

טריפל דאבל של לוקה דונצ'יץ' “גנב" את הביתיות ושם את המאבריקס בעמדה נוחה מאוד להעפיל לגמר המערב. הסדרה הצמודה בין הת'אנדר למאבס כעת נוטה לצד של דאלאס שעלתה ליתרון 2:3 ובמשחק הבא הסלובני וחבריו יקבלו הזדמנות ראשונה לסגור סיפור.

2 צפייה בגלריה
דונצ'יץ'
דונצ'יץ'
דונצ'יץ'
(רויטרס)
למרות משחק גרוע של קיירי אירווינג שנעצר על 12 נקודות בלבד, דונצ'יץ' היה האיש של דאלאס עם 31 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים כאשר לצידו בולט דריק ג'ונס עם 19 נקודות ומשחק קבוצתי נהדר בהגנה שהצליח לעצור את אוקלהומה סיטי מול הקהל הביתי שלה.
שיי גילג'ס-אלכסנדר סיים עם 30 נקודות בצד השני והוסיף גם 8 אסיסטים אך דאלאס הצליחה לעצור את החברים שסביבו כאשר השחקן הבולט אחריו היה צ'אט הולמגרן עם 13 נקודות בלבד.
המשחק היה צמוד מהפתיחה, אך לקראת סיום הרבע השני המאבס הצליחו לברוח ליתרון של 10 נקודות. גם הרבע השלישי היה צמוד מאוד אך דאלאס הייתה מספיק חדה כדי לסיים אותו טוב יותר ולהיכנס ביתרון 12 לרבע האחרון, עליו היא שמרה עד הסיום. האם אנחנו בדרך לגמר מערב של יוקיץ' מול דונצ'יץ'? זה בהחלט נראה כך.