וושינגטון ממשיכה להיות אחת מהאכזבות הגדולות עד כה של העונה ב-NBA. אחרי ההפסד הלילה (בין שישי לשבת) 116:107 בחוץ לבוסטון, קבוצתו של דני אבדיה ירדה למאזן 7:2. הרוקי הישראלי סבל מאוד וסיפק את משחקו החלש ביותר עד כה עם 0 נקודות ב-14 דקות.
"כרוקי, שרק בשבוע שעבר חגג יום הולדת 20, הוא צריך לעבור את זה ולהיות קשוח מבחינה מנטלית", אמר עליו בסיום המאמן סקוט ברוקס. "דני רוצה לשחק, וגם רוצה להצליח, אבל הוא עדיין צריך להבין איך אנחנו עושים דברים ומשחקים, ומה קורה ב-NBA".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה, ג'ייסון טייטום
דני אבדיה, ג'ייסון טייטום
אבדיה. עדיין צריך ללמוד
(צילום: רויטרס)
צפו בברוקס מדבר על אבדיה
עוד אמר ברוקס בנושא: "דני יהיה בסדר, הוא ילד קשוח ואני אוהב אותו, אבל הוא לא ישחק בכל ערב 30 דקות אם הוא לא טוב. הערב זה לא היה המשחק שלו, הוא יתאושש במשחק הבא".
מי שנמצא בכושר פנטסטי בוושינגטון הוא בראדלי בלי, שאחרי שיא הקריירה שלו (60 נקודות) בהפסד לפילדלפיה, קלע הפעם 41. ביל הפך לראשון בליגה מאז.... ביל בעצמו בפברואר 2020, שקולע בשני משחקים רצופים 40 נקודות או יותר והקבוצה שלו מפסידה פעמיים.
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
ביל. ציון דרך "מפוקפק"
(צילום: AFP)
הגארד היה עצבני מאוד בסיום, סיפק חתיכת מונולוג ורמז על כך שחלק משחקני החמישייה של הקבוצה רכים מאוד: "אני מכיר את ברוקס, אני משחק עבורו כבר חמש שנים. הוא ישחק רק עם השחקנים שמשחקים חזק. לא אכפת לו מהשחקנים שקולעים, הוא רוצה על המגרש שחקנים ששומרים, יודעים את התפקיד שלהם ונותנים את הכל. רק זה מעניין אותו. העניין הוא שזה לא משהו שאמור להיות קשה לעשות, אנחנו שחקני NBA".
עוד הוסיף ביל: "אני אוהב את הציטוט של ג'יי.ג'יי וואט (שחקן פוטבול) מלפני שבועיים, שאמר שמשלמים לנו על העבודה הכי טובה בעולם. אנחנו צריכים להיות מוכנים בכל ערב, לא צריכים לבקש מאיתנו לשחק חזק. זה אמור להגיע עם המיליונים שנכנסים לכיס שלנו". כשנשאל מדוע קבוצתו שיחקה כ"כ רע ברבע השני (קלעה 19 נקודות וספגה 33), אמר ביל: "אני יודע למה, זאת ההגנה שלנו, אבל אני לא מבין למה זה קורה לנו. אנחנו לא יכולים לשמור כרגע על מכונית בחניה".
ביל, שקלע 37 נקודות בשלשות הרבעים האחרונים, הוסיף רק 4 נקודות ב-12 הדקות האחרונות. ברוקס הגן על הכוכב שלו: "אני לוקח את זה עליי. הוא שיחק יותר מדי דקות, משהו כמו שלוש דקות יותר מדי. זה אולי נשמע קצת, אבל זה מצטבר".