ברוקלין נטס ציפתה לשחק הרבה יותר טוב בשני משחקי החוץ הרצופים שלה מול קליבלנד, בטח אחרי הצירוף של ג'יימס הארדן וחזרתו לפעילות של קיירי ארווינג. אבל בפועל לסטיב נאש יש הרבה מאוד כאב ראש. הנטס חוזרים לניו יורק עם שני הפסדים רצופים 147:135 לאחר הארכה ו-125:113.
"אלה היו שני הפסדים מביכים", הודה ארווינג, שקלע הלילה (בין שישי לשבת) 38 נקודות. הסיפור בגדול עם ברוקלין הוא שהיא לא שומרת. גם העובדה שקווין דוראנט, ששיחק במשחק הראשון מעל 50 דקות ולא שותף במפגש השני, לא צריכה לגרום לכך שנאש יקל ראש בהפסדים הללו.
3 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
ארווינג. אין הגנה בנטס
(צילום: AFP)
בהפסד הראשון לקאבס ברוקלין ספגה 64 נקודות בצבע, והלילה היא קיבלה 70, כאשר שני הסנטרים של המארחת, האקס ג'ארט אלן ואנדרה דראמונד, קולעים 19 נקודות כ"א. 134 הנקודות שקיבלה ברוקלין בצבע בשני המשחקים הם הכמות הגדולה ביותר שהיא סופגת בשני מפגשים רצופים מזה 25 שנים, על פי הסטטיסטיקה של ESPN.
"זה הרבה יותר מדי נקודות בצבע", הודה ג'יימס הארדן, שקלע 19 ומסר 11 אסיסטים. "אפשר לקבל סלים מריבאונד התקפה, אפשר גם לקבל סלים בחדירה, אבל שום דבר טוב לא קורה כשהכדור נכנס לצבע".
3 צפייה בגלריה
ג'ארט אלן
ג'ארט אלן
אלן חוגג על ברוקלין
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
סטיב נאש
סטיב נאש
נאש. צריך למצוא תשובות
(צילום: AFP)
נאש הסביר מה לא עבד לקבוצתו: "אנחנו פשוט צריכים למצוא דרך לשחק חזק, לחפור יותר לפרטים. אין לנו סגל הגנתי. אנחנו צריכים לשחק עם יותר גאווה, להגן טוב יותר על זריקות, להילחם, לשרוט, וזה מה שאני חושב שחסר לנו יותר מכל תרגיל התקפי או סוגי הגנה שאשרטט על הלוח".
ברוקלין מודעת היטב לבעיות שלה בקו הקדמי, בטח אחרי השחרור של אלן, והיא מתכננת להחתים את הפורוורד/סנטר נורבל פלה. כרגע, דיאנדרה ג'ורדן הוותיק הוא הסנטר הפעיל היחיד בסגל של נאש.