לוס אנג'לס לייקרס עשתה בדיוק את מה שציפו ממנה, לברון ג'יימס עשה בדיוק את מה שציפו ממנו – והעונה ב-NBA הסתיימה עם אלופה ראויה בדמות הלייקרס אחרי 93:106 על מיאמי ו-2:4 בסדרת הגמר.
ג'יימס, שסיפק עוד ערב לפנתיאון עם טריפל דאבל של 28 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, היה נרגש מאוד בסיום, ואפילו יותר כשקיבל את תואר ה-MVP הרביעי שלו בקריירה (הראשון אי פעם שעושה זאת בשלוש קבוצות שונות).
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
"עשיתי את מה שהבטחתי שאעשה". לברון ג'יימס
(צילום:getty images)
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
(צילום:getty images)
"עשיתי את מה שהבטחתי שאני אעשה, החזרתי את המועדון הזה לאיפה שהוא צריך להיות", אמר הפורוורד. "זה משמעותי עבורי לייצג את המועדון הזה, עבורי להיות חלק ממועדון היסטורי כזה אומר הרבה. לכולם מגיע כאן כבוד, לכל אחד מהשחקנים, למאמן, לג'נרל מנג'ר, וגם לי".
ג'יימס המשיך: "כל מה שאני יכול לעשות זה להתחייב ב-100 אחוז למשחק, להיות חבר לקבוצה הכי טוב שאני יכול להיות ולשים את הגוף שלי עבור החברים".
על אנתוני דייויס, שהגיע בקיץ וזכה באליפות ראשונה בקריירה בעונתו השמינית בליגה, אמר: "אני יודע מה זה אומר כששבע שנים לא מצליחים להגיע למטרה שלך, זה קרה גם לי. העובדה שהוא סומך עליי אומרת כל כך הרבה, אני יכול רק להודות לו שהוא כאן לצידי".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
"יכול רק להודות לו שהוא כאן לצידי". ג'יימס על דייויס
(צילום: AFP)
על החזרת הליגה לפעילות אחרי הפסקה של ארבעה חודשים והעובדה שבתוך הבועה לא היה אפילו מקרה אחד של קורונה, החמיא לברון לקומישינר אדם סילבר ולארגון השחקנים: "אני חושב שכולם כאן ב-NBA עשו עבודה מדהימה כדי לחדש את העונה. כולם עבדו קשה מאוד כדי שזה יקרה".
המאמן פרנק ווגל: "עשינו את זה. השלמנו את המסע, אנחנו אלופי העולם. אמרתי לשחקנים שלי להיות מרוכזים ולעשות את העבודה, וזה בדיוק מה שהם עשו".
דייויס, שהיה מהצמד הדומיננטי והטוב ביותר בליגה והלילה סיפק דאבל-דאבל של -19 נקודות ו-15 ריבאונדים, אמר: "אני מאושר, אין לי מילים לתאר את זה. הם דחפו אותי בכל יום. הם גרמו לי להיות שחקן יותר טוב".