כבר אחרי משחק האליפות הודיעו לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין כי יעזבו את מכבי ת"א בתום שנתיים. יום לאחר מכן עשה זאת גם הסנטר ג'וש ניבו, שהיום (שני) חתם רשמית במילאנו.
עוד לפני החתימה הרשמית, במכבי ת"א נפרדו ברשתות החברות מניבו, שהגיב לכך ברשת X (לשעבר טוויטר): "אלו היו שנתיים נהדרות. למכבי ת"א תמיד יהיה מקום מיוחד בלבי. לנצח אהיה אסיר תודה על החוויות שצברתי והאנשים שזכיתי לעבוד איתם".
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
חתם רשמית במילאנו. ג'וש ניבו
(צילום: עוז מועלם)
כאמור, ניבו הודיע על עזיבתו יום לאחר משחק מספר 3 בסדרת גמר הפלייאוף, בו ניצחו הצהובים וזכו באליפות ה-57 בתולדותיהם. "זו הייתה אחת העונות המאתגרות אך המתגמלות בקריירה שלי", כתב ניבו באינסטגרם, "מכשולים כה רבים ושונים עברו בדרך בשנה הזאת, אבל זה גרם לי לסמוך באמת על אלוהים, ולגדול יותר כאדם וכשחקן. אני אסיר תודה ששיחקתי עם קבוצת האנשים שהייתי איתם בשנתיים האחרונות, לא יכולתי לבקש חברים טובים יותר לקבוצה. תודה מיוחדת למכבי ת"א, וכולם בארגון, על התמיכה וההזדמנויות שנתנו לי בשנתיים הללו".
ניבו עשה העונה קפיצת מדרגה משמעותית. הוא העמיד ממוצעים ביורוליג של 10.8 נקודות, 7.1 ריבאונים ו-16.3 במדד יעילות - ושמו הפך לחם מאוד בקרוב קבוצות המפעל האירופי הטוב ביותר. כעת הוא מצטרף לאלופת איטליה, אצלה הוא צפוי להרוויח 1.5 מיליון דולר לעונה.

בראון יחתום בקרוב בפאו

כוכב נוסף שעזב את מכבי ת"א הוא לורנזו בראון, שצפוי לחתום בפנאתינייקוס. הגארד כבר נחת באתונה ואף הוצג במדיה של אלופת אירופה. ביוון דיווחו בימים האחרונים כי מאמן פאו ארגין עתמאן מעוניין בבראון כמחליפו של לוקה וילדוסה.
הרכז האמריקאי שמחזיק בדרכון ספרדי רשם העונה ממוצעים של 13.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים. במשחק מספר 2 בסדרת הגמר נגד הפועל ת"א אכזב עם הופעה חלשה שכללה 13 נקודות ובעיקר 9 איבודי כדור.
שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות
(ONE)