בחודש הבא ייכנס קובי בראיינט להיכל התהילה של הכדורסל והוא יוצג על ידי מי שהיה אחד מחבריו הקרובים עד יום מותו, מייקל ג'ורדן - כך הודיעו הערב (חמישי) מארגני הטקס. ג'ורדן יציג בטקס גם את קים מאלקי, האישה הראשונה בהיסטוריה שזכתה באליפות המכללות כשחקנית, עוזרת מאמן ולאחר מכן כמאמנת.
ועדיין, בארה"ב התרגשו, כאמור, מהבחירה של ג'ורדן להציג את בראיינט המנוח בטקס שייערך בדיוק בעוד חודש. קובי, שנהרג לפני שנה יחד עם בתו ג'יג'י בהתרסקות מטוס, סיפר לא פעם על הקשר הקרוב בינו לבין ג'ורדן.
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן וקובי בראיינט
מייקל ג'ורדן וקובי בראיינט
היו חברים קרובים. ג'ורדן ובראיינט
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן עם ונסה
מייקל ג'ורדן עם ונסה
ג'ורדן לצד ואנסה בראיינט בטקס ההשכבה לקובי
(צילום: רויטרס)
"אני פשוט שונא את הדיונים על מי ינצח באחד-על-אחד, ואת האוהדים אומרים 'היי קובי, אתה תגבור על מייקל באחד-על-אחד'. אני מרגיש שאת הדברים שאני עושה קיבלתי ממנו. לא הייתי זוכה בחמש אליפויות במדי הלייקרס בלעדיו כי הוא הדריך אותי כל כך הרבה והוא נתן לי המון עצות", סיפר בסדרה "הריקוד האחרון".
בטקס האשכבה שנערך לבריאנט בפברואר 2020, ספד ג'ורדן לבראיינט: "במשחק הכדורסל, בחיים, כהורה, קובי מעולם לא שמר שום דבר לעצמו. הוא נתן את כל מה שיש לו. הוא היה חברי היקר, הוא היה אחי הקטן. הוא היה נוהג להתקשר אלי ב-11:30, 2:30, 3:00 בבוקר, מדבר על מהלכי פוסט-אפ, התקפת המשולש. היתה לו תשוקה שקשה לתאר. דיברנו על עסקים, על משפחה, על הכל, הוא פשוט ניסה להיות אדם טוב יותר כולם רצו לדבר על השוואות ביני לבינו, אני רק רציתי לדבר על קובי. כשקובי מת, חתיכה ממני מתה".
כמובן שלא רק בראיינט יזכה לכבוד בטקס. את טים דאנקן יציג חברו לסן אנטוניו, דייויד רובינסון. קווין גארנט יוצג על ידי כוכב דטרויט לשעבר אייזאה תומאס. את מאמן יוסטון לשעבר, רודי טומיאנוביץ', יציגו שחקניו לשעבר, חאקים אולאג'וואן וקלווין מרפי.