סערה ברשת סביב המשחק בין מכבי ת"א וצסק"א: דף אוהדים של הפועל ירושלים העלה בטוויטר קטע וידאו שבו נראה מנהל הקבוצה של מכבי ת"א, עמי ביטון, כשהוא קם מכסאו בעצבים, אומר כמה מילים ומבצע תנועה שעשויה להתפרש כניסיון יריקה (אף שיש לציין שביטון עטה מסכה), בזמן שמייק ג׳יימס קלע את אחת מהשלשות שלו במשחק הניצחון של צסק"א על הצהובים אתמול (חמישי) במסגרת המחזור השני ביורוליג, 72:76.
זה אולי היה עובר בשקט יחסית, אם ג'יימס עצמו לא היה ממהר לשתף את הסרטון ולהגיב עליו. כבר תקופה ארוכה עובר בינו לבין המועדון הצהוב דם רע כשבאופן קבוע הוא דואג לשלוח עקיצות ברשתות החברתיות על המועדון ולעבר האוהדים. הפעם, הוא כתב: "איך הוא עדיין מורשה להיכנס למשחקים?" ותייג את העמוד הרשמי של היורוליג.
3 צפייה בגלריה
עמי ביטון ומייק ג'יימס
עמי ביטון ומייק ג'יימס
רגע העימות בין עמי ביטון ומייק ג'יימס
(צילום מסך)
הציוץ שבו מופיע הווידאו
לאחר מכן הוסיף ג'יימס: "בעבר נכנסתי לצרות כי דיברתי עם ספסל היריבה, אז למה שאנשים מהספסל של היריבה יוכלו לדבר איתי?". גם כוכב ברצלונה ניקולה מירוטיץ׳ צייץ נגד ביטון: "צריך להשעות ולקנוס אותו".
מי שדווקא יצא להגנת ביטון הוא אקס הצהובים טייריס רייס, שכתב: "עמי הוא האיש שלי, הוא לא מתכוון להזיק לאף אחד". בנוסף, גורמים שונים במכבי ת"א טוענים שלא הייתה שום כוונה או ניסיון של יריקה.  עמי ביטון בחר שלא להגיב.
3 צפייה בגלריה
עמי ביטון, יאניס ספרופולוס
עמי ביטון, יאניס ספרופולוס
עמי ביטון מאחורי יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
ג'יימס בפעולה
(צילום: EPA)