שביעות רצון בממפיס לאחר ה-124:134 הביתי הלילה (בין שני לשלישי) על ברוקלין. הגריזליס התפוצצו על היריבה ברבע שלישי אדיר שהסתיים ב-28:45 לזכותם, ושמרו על מאזן נקי מהפסדים בבית ו-1:3 בכלל מפתיחת העונה.
ג'ה מוראנט (8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים) ודזמונד ביין (7 אסיסטים) היו המצטיינים של המנצחת כאשר קלעו 38 נקודות כל אחד והתגברו על ערב נהדר של קווין דוראנט וקיירי אירווינג בצד השני (37 כ"א). סנטי אלדמה הוסיף 17 לגריזליס, בעוד ברנדון קלארק תרם 13 מהספסל. בצד השני, בן סימונס רשם משחק מאכזב וסיים עם 7 נקודות ו-5 זריקות מהשדה, כשלצד 8 אסיסטים היו לו גם 5 איבודים.
2 צפייה בגלריה
שחקן ממפיס גריזליס דזמונד ביין
שחקן ממפיס גריזליס דזמונד ביין
"הרגשתי טוב לגבי הכל". דזמונד ביין
(רויטרס)
"הרגשתי טוב לגבי הכל", אמר ביין בסיום המשחק, והתייחס גם למשחקים לפני כן, בהם התקשה מעט: "רוב ההחטאות אז היו כאלה שהתגלגלו על הטבעת ויצאו החוצה, אבל הרגשתי שאני חזק ובכושר. ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שאכנס לקצב".
המצטיין השני, מוראנט, החמיא לחברו: "היכולת שלו לייצר נקודות מכל הטווחים וגם להגיע עד הטבעת, יחד עם יכולת המסירה שלו היא מפתח חשוב מאוד בהצלחה שלנו בתחילת העונה. זה חשוב מאוד שיש עוד מישהו שיכול ליצור עבור כולם. לדעתי הלילה היה המשחק הטוב ביותר שלו מבחינת שני האספקטים האלה, הוא היה ברמה הגבוהה ביותר".
2 צפייה בגלריה
מאמן ברוקלין נטס סטיב נאש
מאמן ברוקלין נטס סטיב נאש
ניסה לקחת פסק זמן בשביל לעצור את המפולת, אך זה לא עזר. סטיב נאש
(רויטרס)

אכזבה בברוקלין

בצד השני, הנטס שבו למאזן שלילי (2:1) ודי מאוכזבים בעיקר מהתצוגה ההגנתית. "איבדנו קצת ריכוז, במיוחד ברבע השלישי", אמר מאמן ברוקלין סטיב נאש והתייחס בעיקר לתגובת שחקניו לריצה 2:17 מצד היריבה ברבע השלישי. "לקחתי פסק זמן מוקדם, אבל ברגע שאיפשרנו להם לקלוע 45 נקודות ברבע זה היה הכל".
"השלשות שלהם הרגו אותנו", אמר קווין דוראנט בסיום. "זה מה שהפריד בינינו. השלשות זה שם המשחק עכשיו, והם קלעו יותר מאיתנו מהטווח הזה. אפילו אם אתה משחק פחות טוב מהיריבה, ברגע שהשלשות נכנסות - יש לך סיכוי".