אם מישהו היה עוד צריך הוכחה לכך שגם בעונת 2020/21 לוס אנג'לס לייקרס מכוונת הכי גבוה שאפשר, הגיעו שלושת המשחקים האחרונים בהם קבוצתו של פרנק ווגל הראתה אופי של אלופה. הלילה (בין רביעי לחמישי) רשמו הלייקרס ניצחון שלישי ברציפות בהארכה - 113:114 על אוקלהומה סיטי.
זאת הפעם הראשונה מזה 29 שנים (מאז נובמבר 1991) של.א מגיעה שלוש פעמים ברציפות להארכה. בנוסף, הלייקרס הפכו לקבוצה השביעית בהיסטוריה, והראשונה מזה 13 שנים, שמנצחת שלושה משחקים ברצף בהארכה.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס, ווסלי מתיוס
לברון ג'יימס, ווסלי מתיוס
לברון ומתיוס. משחק ענק
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ג'יימס קולע
ג'יימס קולע
ג'יימס קולע
(צילום: AP)
ההישג של הלייקרס הוא ללא ספק הצהרת כוונות, בטח כשהקבוצה שיחקה בפעם השנייה ברציפות ללא אנתוני דייויס, שסובל מכאבים בגיד אכילס. הנתון המעודד מבחינת האלופה הוא שגם בלעדיו היא נראית מצוין - ועומדת על מאזן 1:4.
כוכב הניצחון היה ללא ספק לברון ג'יימס, ולא רק בגלל שקלע 25 נקודות וחילק 7 אסיסטים. הקינג היה אחראי לשלשה שהובילה להארכה, וגם למהלך המנצח כשחטף כדור בשניות הסיום לקנריך וויליאמס.
ג'יימס, בן 36 למי ששכח, רשם בשלושת המשחקים האחרונים שהגיעו להארכה ממוצע משוגע של 43.3 דקות. "להיות עייף זה רק בראש, הבחור הוא חיה. אם הוא אומר שהוא לא מתעייף אז הוא לא מתעייף", החמיא לו קייל קוזמה שקלע 15 וקלט 9 כדורים חוזרים.
ווגל הוסיף בנושא: "זאת הסיבה שלברון כנראה יהיה ה-MVP העונה". על המשחק עצמו, אמר המאמן: "יש לנו קבוצה עמוקה עם הרבה נשקים. יש לנו הרבה דרכים בהן אנחנו יכולים לעשות נזק במאני טיים. הת'אנדר נתנו הכל נגדנו, בעיקר בשתי המחציות הראשונות של המשחקים מולם, אבל נשארנו יחד, האמנו בעצמנו ועברנו את זה".