פתיחת שוק השחקנים החופשיים הלילה (בין שישי לשבת) לא אכזבה עם כמה מהלכים ומעברים נוצצים, בראשם ההחלטה של קיירי ארווינג שהוא נשאר בדאלאס תמורת 126 מיליון דולר לשלוש עונות כדי לחלץ בכל זאת משהו מהפרויקט שנבנה שם סביב לוקה דונצ'יץ', והבחירה של דריימונד גרין להישאר בגולדן סטייט לארבע שנים נוספות תמורת מאה מיליון דולר.
ההחלטה של קיירי בן ה-31 להישאר לשלוש עונות נוספות במאבריקס מבליטה בעיקר שאיפה לתקן את הרושם שהותירה העונה שחלפה, אותה סיימו הכחולים מחוץ למשחקי הפליי-אין ועם הרבה מקום לחשבון נפש. זאת אחרי שנקשר בשבועות האחרונים, כמו הלייקרס והסאנס.
3 צפייה בגלריה
שחקן ברוקלין נטס קיירי ארווינג
שחקן ברוקלין נטס קיירי ארווינג
קיירי. גם דונצ'יץ' מרוצה
(AP)
הסכם משמעותי נוסף בטקסט הוא של אקס טורנטו ראפטורס, פרד ואן וליט, שחתם ביוסטון תמורת 130 מיליון דולר (חוזה מקסימום) לשלוש שנים. ואן וליט בן ה-29 נטל חלק בחגיגות האליפות של הראפטורס ב-2019, וכעת הוא מגיע ליוסטון כשיש לו הרבה מאוד מה להוכיח.
קריס מידלטון נשאר במילווקי תמורת 102 מיליון דולר לשלוש שנים ודריימונד גרין נשאר בגולדן סטייט תמורת 100 מיליון דולר לארבע עונות, בזמן שבלייקרס השאירו את רוי האצ'ימורה תמורת 51 מיליון דולר לשלוש עונות, והתחזקו בקאם רדיש (4.6 מיליון דולר), טוריאן פרינס (4 וחצי מיליון דולר) ובגייב וינסנט (33 מיליון דולר לשלוש עונות).
3 צפייה בגלריה
סטיב קר דריימונד גרין
סטיב קר דריימונד גרין
דריימונד גרין לצד סטיב קר
(צילום: Jayne Kamin-Oncea-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה
שחקן וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה
"מחויב לתהליך". קוזמה נשאר עם דני
(רויטרס)
הסמול פורוורד ג'רמי גרנט (29) חתם על חוזה נוצץ במיוחד ונשאר בפורטלנד - תמורת 160 מיליון דולר לחמש שנים. הקלעי ברוס בראון (26), הלהיט מהרוטציה של האלופה דנבר עזב לאינדיאנה, תמורת חוזה של 45 מיליון דולר לשנתיים.
בקבוצה של דני אבדיה היה זה קייל קוזמה שהפתיע והחליט להישאר ב'וויזארדס' תמורת 102 מיליון דולר לארבע עונות ומיד הסביר: "אני מחויב לתהליך, ואנחנו נרים את העיר הזאת". הפאוור-פורוורד משחק על העמדה של הישראלי, שמבחינתו יישמור על מעמדו בדומה לעונה שחלפה. רכז הקבוצה, מונטה מוריס עבר בטרייד לפיסטונס.