ניצחון נוסף לרומן סורקין וגולדן סטייט הלילה (בין ראשון לשני) נגד לוס אנג'לס לייקרס, 68:92, במסגרת ליגת הקיץ של ה-NBA. הישראלי קלע 8 נקודות, ליקט 8 ריבאונדים וחילק אסיסט ב-18 דקות על הפרקט. מנגד, הרוקי של המפסידה, ברוני ג'יימס, לא נטל חלק במשחק בשל פציעה בברכו, וצפוי לשוב במשחק הבא נגד מיאמי.
סורקין בלט בעיקר ברבע הראשון בהתמודדות, במהלכו קלע 6 נקודות וליקט 4 ריבאונדים מסך הנקודות והכדורים החוזרים שרשם הלילה. לעומת זאת, קלע השחקן רק אחת מתוך שש הזריקות האחרונות שלקח, ורשם לחובתו 3 איבודים.
1 צפייה בגלריה
רומן סורקין
רומן סורקין
סורקין מול שון איסט והלייקרס
(צילום: AP Photo/Nic Coury)
ההופעה הערב, כאמור, מגיעה אחרי הופעה טובה נוספת שרשם שחקן מכבי ת"א אמש, כשקלע 8 נקודות וליקט 7 ריבאונדים בניצחון של גולדן סטייט 66:105 על מיאמי.
מי שבלט במדי קבוצת ליגת הקיץ של הווריורס היה אית'ן תומפסון, עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים. אצל הלייקרס בלט הרוקי דלטון קנקט (12 נקודות).
המשחק הבא של סורקין במסגרת ליגת הקיץ המצומצמת של קליפורניה יהיה נגד סקרמנטו (בלילה רביעי לחמישי, 05:00), זאת לקראת המנה העיקרית מבחינת הישראלי – ליגת הקיץ של לאס וגאס, במטרה לרשים אז את ראשי גולדן סטייט או מועדון אחר, בדרל אולי לחוזה בליגה הטובה בעולם.
דני אבדיה מתאמן חזק לקראת העונה החדשה
(באדיבות ONE)