סטיב נאש כבר לא יאמן העונה את ברוקלין. הנטס והמאמן הודיעו הערב (שלישי) על פרידה בהסכמת שני הצדדים, למרות שלא מעט כלי תקשורת בארה"ב סבורים שנאש בעצם פוטר מהקבוצה.
1 צפייה בגלריה
סטיב נאש
סטיב נאש
החלטה הדדית. נאש
(צילום: AP)
רכז העבר בן ה-48 אימן את סוללת הכוכבים של הנטס מאז 2020. בעונה הראשונה שלו במועדון (מאזן 24:48) הוא הוליך את הקבוצה לחצי גמר המזרח, אבל אשתקד הנטס כבר בסיבוב הראשון עם 4:0 מהדהד לבוסטון בסוויפ.
נאש פרסם הודעה, בה הוא אישר את הפרידה: "אני רוצה להודות מכל הלב לבעלים ג'ו צאי והג'נרל מנג'ר שון מארקס שנתנו לי את האפשרות לאמן את ברוקלין. זו הייתה חוויה מדהימה עם אתגרים רבים ואני אסיר תודה על ההזדמנות שקיבלתי. זה היה עונג גדול לעבוד עם השחקנים, הצוות וההנהלה. תודה לברוקלין והאוהדים הנהדרים שתומכים בקבוצה הזו. אני מאחל לכולם הצלחה, אני ומשפחתי נמשיך לעודד את הנטס בתקווה שיהפכו את העונה הזו על פיה".
ואכן, את העונה הנוכחית פתחה ברוקלין ב-5:2. לפי הדיווח, ההחלטה הייתה הדדית. ג'ק וון יעמוד על הקווים הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק הביתי מול שיקגו והמועמדים להחליף את נאש הם אימה יודוקה המושעה מבוסטון וקווין סניידר. הסלטיקס יאפשרו לאודוקה ללכת, אם ירצה בכך.
מארקס סיכם: "אנחנו רוצים להודות לסטיב על כל מה שהוא תרם למועדון הזה בשנתיים האחרונות. מאז הפך למאמן ראשי, סטיב התמודד עם סדרה של אתגרים חסרי תקדים, ואנחנו אסירי תודה על המנהיגות, הסבלנות והצניעות שלו בתקופה הזו. מבחינה אישית, זו היתה החלטה קשה בצורה בלתי רגילה. עם זאת, אחרי מחשבות רבות, ובהתבסס על איך שהעונה החלה, החלטנו שדרוש שינוי".