עוזר המאמן של טורונטו ראפטורס, אדריאן גריפין, מואשם כי תקף את גרושתו ונהג באלימות קשה בביתם. האישה, אודרי גריפין, התלוננה כי הוא איבד שליטה והיכה אותה במספר מקרים, חלקם בנוכחות ילדיהם.
"איך בן אדם יכול לעשות את כל זה ולהתחמק?", כתבה אודרי בטוויטר. "הוא כמעט הרג בן אדם בחניקה על הרצפה, זרק אותו על הקיר וגרם בו לחור גדול. הוא גרר אותי לאורך הבית בזמן שהייתי בהריון, העמיד אותי מתחת למקלחת במים קפואים בזמן שהילדים ברחו מפחד. אחר כך הוא נעל אותם בחוץ תוך שהרשה להם לחזור רק כשהלכו לישון".
4 צפייה בגלריה
אדריאן גריפין
אדריאן גריפין
האשמות קשות. גריפין
(צילום: רויטרס)
אודרי המשיכה: "הוא חנק אותי כשהחזיק אותי צמוד לקיר עם הרגליים באוויר ואז השליך ואזה ששברה את הזכוכית של הדלת. איך הוא יכול לשכב עם זונות וקטינות ועוד לצאת מכל זה? אני אגיד לכם איך - רק תהיה ב-NBA ותנצח משחק בבועה. ככה זה תמיד, סינדרלה".
גריפין עצמו הכחיש את הדברים: "הושמעו נגדי האשמות ברשת החברתית מצד אשתי לשעבר שאני מכחיש בתוקף. אנחנו מעורבים במחלוקת משפטית ארוכת שנים בנוגע לדמי מזונות. אני מאוכזב שאצטרך להתייחס להאשמות שווא בדרך שכזו, ואני מתנצל על כל הסחת דעת שעלולה לגרום לצוות שלנו בטורונטו".
הפוסט של אודרי גריפין
הרפטורס גיבו את גריפין ופרסמו הודעה לתקשורת: "כשראינו הבוקר את ההאשמות הללו, נבהלנו - אדריאן הוא חבר יקר בצוות שלנו. ראשי הקבוצה דיברו איתו והוא הכחיש בתוקף את ההאשמות".

פופוביץ' מסרב להאמין: "זה לא נגמר"

פורטלנד וממפיס ישחקו החל מיום ראשון בפליי-אין, לקביעת העולה השמינית והאחרונה לפלייאוף במערב. הבלייזרס, שסיימו את העונה הסדירה במקום השמיני, צריכים ניצחון אחד, הגריזליס שניים. רק שיש גם שתי קבוצות שעפו הלילה ממשחקיהן בבועה באורלנדו: פיניקס וסן אנטוניו.
4 צפייה בגלריה
פופוביץ' ו-ווקר
פופוביץ' ו-ווקר
גם כשהוא עף - זה בהומור. פופוביץ' עם ווקר
(צילום: AP)

4 צפייה בגלריה
היו ימים. סן אנטוניו חוגגת אליפות
היו ימים. סן אנטוניו חוגגת אליפות
היו ימים. סן אנטוניו חוגגת אליפות
(צילום: EPA)
הסאנס, למרות מאזן 0:8 בדיסניוורלד, לא ימשיכו את מסע הקסם. הספרס יחמיצו את הפלייאוף לראשונה מזה 22 שנה - שיא כל הזמנים ב-NBA. עבור גרג פופוביץ' זו תהיה הפעם השנייה בקריירה שלו - והראשונה מאז עונת 1996/97 - שהוא לא יאמן את הקבוצה שלו בסדרת פלייאוף.
ב-22 השנים האחרונות הספרס זכו בחמש אליפויות, שיחקו 284 משחקי פלייאוף (יותר מכל קבוצה אחרת) וניצחו ב-170. "זה פייק ניוז. 100 אחוז פייק", אמר פופוביץ' בהומור בסיום ה-118:112 של קבוצתו הלילה מול יוטה. "הרבה אנשים אומרים לי שהרצף לא באמת הסתיים. אני מדבר עם אנשים כל הזמן, הם אומרים, 'פופ, הרצף לא הסתיים, זה לא נגמר".
4 צפייה בגלריה
מיצ'ל מנחם את דרוזן
מיצ'ל מנחם את דרוזן
מיצ'ל מנחם את דרוזן
(צילום: רויטרס)
כעת, הרצף הארוך ביותר לקבוצה שמגיעה לפלייאוף שייך ליוסטון - 8 בלבד. פופוביץ' לא לקח ללב את העובדה שקבוצתו סיימה במקום ה-11 במערב: "אנחנו בהחלט מרוצים ממה שעשינו העונה. בנקודה הזו, עם קבוצה צעירה כזו, זה בסדר גמור. להסתכל על העבר זה אף פעם לא רעיון כל כך טוב. לרוב, זה בעיקר זה עושה. כל הצלחות העבר שלנו קרו בזכות שחקנים גדולים".
פורסם לראשונה: 09:58, 14.08.20