הדעות השונות של שחקני ה-NBA בנוגע לחידוש העונה מעסיקות, וככל הנראה גם ימשיכו להעסיק בימים הקרובים את התקשורת האמריקנית. אחרי שלברון ג'יימס הביע את דעתו בנוגע לרצון שלו לשוב לשחק, בזמן שקיירי ארווינג ועשרות שחקנים אחרים מתנגדים לכך, שחקן נוסף עלה למערכה.
"שחקנים יכולים להגיד מה שהם רוצים. אם לברון אומר שמשחקים - אז כולנו משחקים. זה לא אישי רק עסקי", צייץ פטריק בברלי, רכז לוס אנג'לס קליפרס ואחד השחקנים הכי תחרותיים בליגה, שעושה לקינג ג'יימס חיים קשים על המגרש.
1 צפייה בגלריה
בברלי חוגג על לברון
בברלי חוגג על לברון
בברלי ולברון
(צילום: AFP)
הציוץ של בברלי יכול להתפרש לשני כיוונים בעקבות מערכת היחסים שלו עם לברון. מצד אחד אפשר לקחת את זה כתמיכה בשחקן הטוב בעולם, מנגד אולי גם כסוג של עקיצה.
במקביל, ESPN מדווחת כי למרות שלברון ודוויט הווארד רואים את החזרה בעיניים שונות (הווארד תומך בדעה של קיירי, לקח חלק בשיחה ואף הוציא הודעה ארוכה בנושא), אין מחלוקת כרגע בנוגע לחידוש העונה בלוס אנג'לס לייקרס. "יש לנו עוד זמן להבין דברים כקבוצה וכליגה", אמר שחקן בלייקרס.
כזכור, המחלוקת העיקרית בין השחקנים היא על התנאים שצפויים להם במתחם ה"בועה" בדיסני וורלד, על כך שיהיו רחוקים ממשפחותיהם לפחות בשבועות הראשונים וגם המחאות סביב מותו של ג'ורג' פלויד לוקחות חלק משמעותי, כאשר חלק מהשחקנים חושבים שצריך לצאת עכשיו ולהפגין ולא לשחק כדורסל ולהראות שהחיים חזרו למסלולם. מנגד, לברון ושאר השחקנים שרוצים לחזור לשחק טוענים כי אם יעלו על הפרקט הם יוכלו להשמיע יותר טוב את קולם.