האם קליי תומפסון וגולדן סטייט בדרך לפרידה? כנראה שכן. הלילה (בין שבת לראשון) התווסף סימן נוסף לכך, כשהשחקן בן ה-34 הפסיק לעקוב אחרי החשבון הרשמי של הווריורס באינסטגרם ומחק את רוב התמונות שלו שקשורות לקבוצה.
כידוע, שותפו הנצחי של סטף קרי ומי שמשחק בגולדן סטייט מאז נבחר על-ידה בדראפט 2011, סיים הקיץ חוזה וכנראה שיעבור למקום אחר. הווריורס רוצים להאריך לו חוזה, אך בסכום נמוך ממה שהרוויח עד עתה (38 מיליון דולר לעונה). לאחרונה פורסם כי דחה הארכת חוזה שכללה שכר של 48 מיליון דולר לשנתיים.
2 צפייה בגלריה
תומפסון
תומפסון
יעזוב? תומפסון
(צילום: EZRA SHAW / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
יש לציין כי תומפסון כבר לא כל-כך מציאה. העונה שלו ושל גולדן סטייט הסתיימה בקול ענות חלושה. הקבוצה פספסה את הפלייאוף אחרי הפסד בסקרמנטו בטורניר הפלייאין, כאשר תומפסון מסיים את המשחק ללא נקודה. הוא נעל את העונה עם ממוצעים של 17.9 נקודות ו-2.3 אסיסטים לערב.
בארה"ב מסבירים כי ספורטאים שמפסיקים לעקוב אחר הקבוצות שלהם ברשתות החברתיות, במיוחד על רקע סכסוכי חוזים, אינו דבר חדש וגם לא אינדיקציה לכך ששחקן מתכוון ללכת למקום אחר.
2 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי עם קליי תומפסון
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי עם קליי תומפסון
ה"ספלאס בראדרס" ייפרדו? תומפסון וקרי
(רויטרס)
הדוגמה הטרייה ביותר: שחקן הפוטבול ברנדון איוק שהפסיק לעקוב אחרי סן פרנסיסקו פורטיניינרס באפריל כשהוא ניסה להגיע עם הקבוצה להסכם על חוזה חדש.
גם דריימונד גרין לא נבהל מכך ואמר במהלך הפודקאסט שלו: "אני יודע שכולכם בוודאי מצפים שאדבר על קליי שהפסיק לעקוב אחרי הווריורס. לא היה לי מושג שזה קרה, ואני חושב שזה מצחיק. אני יודע שכולכם רוצים שרגשותיו של מישהו ייפגעו או משהו כזה. זה לא בכיוון הזה".
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)