קווין דוראנט (32), לא שמישהו מופתע, ימשיך בברוקלין והחליט לחתום על חוזה לארבע שנים נוספות תמורת 198 מיליון דולר, כך טוען אדריאן ווג'נרובסקי.
דוראנט בן ה-32, שמככב בטורניר האולימפי בשבועיים האחרונים והוביל את ארצות הברית עד לגמר מול צרפת (בין שישי לשבת, 5:30), אמור לסגור את העסקה לאחר המשחק על הזהב.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
עוד ארבע שנים. קווין דוראנט
(צילום: AFP)
הנטס היו אמורים לסיים את העונה הזו עם טבעת אליפות, בטח כשבסגל שלהם נמצאים שלושה מעשרת השחקנים הכי טובים בליגה – כשקיירי ארווינג וג'יימס הארדן משלימים שלישייה מפחידה במיוחד. אך פציעות מרובות שלהם, בעיקר של השניים האחרונים בפלייאוף, גרמו לקיי-די להתמודד לבדו מול מילווקי, וזה הסתיים בהפסד בחצי גמר המזרח למרות כמה תצוגות מרשימות של הפורוורד.
בקיץ 2019, בדיוק לאחר ההפסד של גולדן סטייט בגמר ה-NBA לטורונטו, אז נפצע דוראנט בצורה חמורה כשקרע את גיד האכילס, הוא החליט לעזוב את אוקלנד ולהגיע לניו יורק. למעשה זו הייתה העונה הראשונה של דוראנט בקבוצה כשבקודמת לא שיחק אפילו דקה במטרה להחלים בצורה אידיאלית מהפציעה הקשה.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט מול ויקטור קלאבר
קווין דוראנט מול ויקטור קלאבר
עושה מה שהוא רוצה בטוקיו. קווין דוראנט מול ויקטור קלאבר
(צילום: AP)
דוראנט רשם בסך הכל 35 הופעות במדי הנטס בעונה הסדירה וסיפק ממוצעים של 26.9 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים. בפלייאוף הוא נאלץ להעלות רמה, גם כי החברים שלו נעדרו וב-12 משחקים סיים עם 34.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים.