לברון ג'יימס לקח הפסקה קצרה מפעילותו הפוליטית בבחירות בארצות הברית ופנה לעוקבים שלו בטוויטר בבקשה לעזור בפתרון של תעלומת רצח. לברון מנסה למצוא קצה חוט בפרשה הרצח של אריקה ווימס, אחותו של הסקאוט הראשי של קליבלנד קאבלירס, ברנדון ווימס.
ווימס נמצאה ללא רוח חיים בחדר השינה שלה ועם פצעי ירי בראשה. המקרה המזעזע התרחש בתחילת השבוע באקרון, עיר הולדתו של ג'יימס במדינת אוהיו. המשטרה המקומית עדיין לא ביצעה מעצרים או איתרה חשודים במעשה.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. משתמש בכוח שלו ברשת
(צילום: EPA)
ג'יימס כתב בטוויטר: "אקרון אוהיו! אחותו של חבר טוב שלי נרצחה בביתה ולמשפחה מגיע לקבל תשובות. אני צריך שכולכם תצאו לעבוד ולגלות מי עשה את המעשה השפל הזה למלאך אוהב כמוה. #צדק לאריקה ווימס".
ג'יימס הוא חבר ילדות של ברנדון ווימס. השניים גדלו באותה השכונה ואף שיחקו יחד במהלך התיכון, לפני שפנו לדרכים נפרדות. אמו של ווימס, ברנדה, אף הייתה הסנדקית של לברון, אך היא הלכה לעולמה ב-2006. ווימס החל לעבוד בקאבלירס ב-2015 כסקאוט קולג'ים והתקדם לתפקידו הנוכחי ב-2017.
2 צפייה בגלריה
לברון וחברו ברנדון ווימס
לברון וחברו ברנדון ווימס
לברון ג'יימס וחברו ברנדון ווימס (משמאל)
(צילום: AP)
גם הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, קובי אלטמן, התייחס לפרשה ופרסם הודעה רשמית מטעם המועדון: "כולנו כואבים את מותה הטרגי של אריקה ווימס. אנחנו שולחים את תנחומינו לברנדון, משפחתו והקהילה באקרון. נלווה אותו במהלך התקופה הקשה ונסייע בכל מה שנוכל כדי להשיג צדק עבור אריקה".